۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۶۰۴۴۲
با راهبرد شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ صبا انرژی)صورت گرفت؛

همکاری لوله سازی اهواز و بانک رفاه کارگران

این تفاهم نامه نشان دهنده تلاش مشترک بانک رفاه کارگران و شرکت لوله سازی اهواز برای تحقق توسعه و رشد پایدار در حوزه صنعت و تولید است .
همکاری لوله سازی اهواز و بانک رفاه کارگران

 

به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،با حضور و حمایت دکتر مهراب برزویی، معاون مالی و منابع انسانی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت لوله سازی اهواز با بانک رفاه کارگران تفاهم نامه ای به منظور هم افزایی و همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.
  این تفاهم نامه که در پانزدهمین نمایشگاه "کیش اینوکس 2023" منعقد شد، شامل مواردی از جمله اعطای تسهیلات مالی پشتیبانی مالی و اعتباری همکاری در زمینه های توسعه فناوری و نوآوری ارتقاء سطح کیفیت و توسعه صادرات است .
این همکاری می‌تواند باعث افزایش هم افزایی شرکتهای تابع هلدینگ صبا انرژی و وزارت کار شود .
این تفاهم نامه نشان دهنده تلاش مشترک بانک رفاه کارگران و شرکت لوله سازی اهواز برای تحقق توسعه و رشد پایدار در حوزه صنعت و تولید است .
با امضای این تفاهم نامه بانک رفاه کارگران نشان داده است که به حمایت از صنایع تولیدی و توسعه کسب و کار علاقه‌مند است و آمادگی دارد تا با ارائه خدمات مالی و مشاوره‌ای به شرکتها در رشد و پیشرفت کمک کند .
شرکت لوله سازی اهواز قدیمی‌ترین و بزرگترین شرکت تولید لوله در سطح خاورمیانه است که لوله‌های نفت، گاز و آب را تولید می‌کند .
بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از بانکهای معتبر و موثر در حوزه خدمات مالی و بانکی با امضای این تفاهم نامه قصد دارد تا با ارائه خدمات مالی و اعتباری به شرکت لوله سازی اهواز در فرآیند توسعه و رشد این شرکت یاری رساند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی