۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۱۵۶۷۹۸

تجلیل پتروشیمی ایلام از بازیکن نونهال تیم ملی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از «مونا اسماعیلی » دختر ‌نونهال ایلامی والیبال جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد. گرشاسبی با تبریک راهیابی این بانوی ایلامی به ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان گفت:استعدادهای کم‌نظیر ورزشی در همه زمینه‌ها در ایلام وجود دارد
تجلیل پتروشیمی ایلام از بازیکن نونهال تیم ملی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از «مونا اسماعیلی » دختر ‌نونهال ایلامی والیبال جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد. گرشاسبی با تبریک راهیابی این بانوی ایلامی به ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان گفت:استعدادهای کم‌نظیر ورزشی در همه زمینه‌ها در ایلام وجود دارد.
سیدغلامحسن گرشاسبی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از «مونا اسماعیلی » دختر ‌نونهال ایلامی والیبال جمهوری اسلامی ایران تجلیل کرد.
گرشاسبی با تبریک راهیابی این بانوی ایلامی به ترکیب تیم ملی والیبال کشورمان گفت:استعدادهای کم‌نظیر ورزشی در همه زمینه‌ها در ایلام وجود دارد.
وی با بیان اینکه مونا اسماعیلی یک الگوی موفق از دختران ایلام و ایران می‌باشد که از استان مرز‌نشین غرب کشور به ترکیب تیم والیبال راه یافته است، افزود: نباید سختی‌ها و نارسایی‌ها قهرمانان و ورزشکاران را از ادامه مسیر باز دارد.
گرشاسبی ادامه داد: امروز دختران ایرانی با حفظ پوشش و حجاب اسلامی در میادین بین‌المللی می‌درخشند و پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند.
وی با تبیین جایگاه زن و مادر در نظام اسلامی گفت:یک دختر ورزشکار پس از آنکه در‌ میادین ورزشی افتخار آفرید به عنوان یک مادر با تربیت فرزند نقش مهم‌تری در جامعه بر عهده دارد.
مونا اسماعیلی فرزند فرزاد اسماعیلی از کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام است که در جمع ملی‌پوشان نونهال والیبال ایران قرار گرفته و این شرکت در راستای تشویق و ترغیب این ورزشکار ایلامی و دیگر ورزشکاران استان از وی تجلیل به عمل آورد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی