۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۵۶۳۶۹

مقدمات راه انداری"پارک پروپیلن"درایلام فراهم شود

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه در همه شهرها "پارک پروپیلن" در حال احداث است، گفت: مقدمات راه انداری "پارک پروپیلن" باید در ایلام نیز فراهم شود.
مقدمات راه انداری"پارک پروپیلن"درایلام فراهم شود
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ماسیدغلامحسن گرشاسپی روز یکشنبه در جلسه شورای اشتغال چوار اظهار کرد: ۴۰ درصد شرکت ارغوان گستر متعلق به شرکت پتروشیمی است و ظرفیت آن ۳۳۰ هزار تن است که حداکثر نیروی آن باید ۳۳۰ نفر باشد، که در حال حاضر ۸۰ درصد نیروی کار این شرکت، سواد زیر دیپلم دارند.
وی گفت: ارغوان گستر شرکتی سهامی عام است و ۵۰ میلیون سهام عام عدالت دارد و باید اطلاع رسانی لازم برای ادامه کار آن صورت گیرد.
گرشاسپی با اشاره به اینکه ظرف یک ماه آینده آزمون نیروهای روزمزد ۱۵ روزه برگزار خواهد شد، ادامه داد: از شورای تامین درخواست می‌کنیم مقدمات برگزاری آزمون برای نیروهای ۱۵ روزه ظرف یک ماه آینده را فراهم کند.
وی گفت: با این آزمون ۶۳۵ کارگر روزمزد پتروشیمی ایلام ساماندهی می شوند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با بیان اینکه شرکت پتروشیمی ۲ هزار و ۱۹ نیرو دارد، گفت: در تمامی شهرها پارک پروپیلن در حال راه اندازی است اما در استان هنوز اجرایی نشده که این مسئله نیازمند توجه است.
گرشاسپی گفت: این شرکت با مشکلات کمبود و کسری خوراک کماکان دست به گریبان بوده و امکان تولید با ظرفیت حداکثری فراهم نیست.
وی اضافه کرد: در مجتمع پتروشیمی ایلام ۶ نوع محصول شامل اتیلن، پلی اتیلن سنگین، دی‌متیل ‌دی‌سولفید، بنزین پیرولیز، پروپیلن در دو گرید شیمیایی و پلیمری و همچنین سوخت کوره تولید می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی