۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۱۵۵۹۸۲

بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران، از نیمه دوم تیرماه  

معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از بهره‌برداری مجتمع پتروشیمی گچساران از نیمه دوم تیرماه سال جاری خبر داد.
بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران، از نیمه دوم تیرماه  
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، حسن نشان زاده مقدم، با بیان اینکه «مجموعه پتروشیمی گچساران به عنوان ایرانی‌ترین الفین پس از کش و قوس‌های فراوان و سپری شدن ۱۹ سال آماده راه‌اندازی شده»، اظهار داشت: مشکلات بسیاری بر سر راه این پروژه وجود داشت که در نهایت پس از برگزاری ۴۰ جلسه ظرف ۱۶ ماه گذشته در جهت تسریع راه اندازی این پروژه گام‌های موثری برداشته شد.
وی افزود: ظرف یک سال گذشته تزریق منابع مالی قابل توجه‌ای انجام و همچنین تلاش‌های بسیاری برای حل مشکلات حقوقی مجموعه انجام شد. خوشبختانه با راه‌اندازی سرویس‌های جانبی و آماده‌سازی بخش‌های فرایندی از نیمه دوم تیرماه این مجموعه آماده تولید اتیلن خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار هلدینگ خلیج فارس با اشاره به بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش بنیان در مجموعه پتروشیمی گچساران، خاطر نشان کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس یکی از سیاست‌های راهبردی خود را استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان قرار داده و تهیه نیازمندی‌های صنعتی خود را توسط تولیدکنندگان داخلی دنبال می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی