۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۹
کد مطلب : ۱۷۴۵۴۰
افزایش شکایت از دستگاه تصفیه‌ هوای آلماپرایم؛ 

خریداران نسبت به صدای زیاد موتور و عدم پذیرش مرجوعی اعتراض دارند

این خریدار اعلام کرده که بلافاصله پس از باز کردن جعبه و مشاهده مشکل، موضوع را به شرکت اطلاع داده، اما پشتیبانی آلماپرایم هیچ‌گونه مسئولیت‌پذیری نشان نداده و تنها به این توضیح بسنده کرده است که: «سری جدید موتورهای این مدل، صدا دارند.»
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،یکی از خریداران دستگاه تصفیه‌هوای آلماپرایم مدل AP361 با ارسال شکایتی به نفت ما، نسبت به کیفیت محصول و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش این شرکت ابراز نارضایتی کرده است.

این خریدار اعلام کرده که بلافاصله پس از باز کردن جعبه و مشاهده مشکل، موضوع را به شرکت اطلاع داده، اما پشتیبانی آلماپرایم هیچ‌گونه مسئولیت‌پذیری نشان نداده و تنها به این توضیح بسنده کرده است که: «سری جدید موتورهای این مدل، صدا دارند.»

به گفته وی، شرکت نه‌تنها حاضر به پس گرفتن فیلترهای دستگاه و فیلتر اضافه خریداری‌شده نشده، بلکه مطالبه هزینه آن‌ها را نیز ادامه داده است؛ در حالی که خریدار پیش از این درخواست لغو خرید و مرجوع کردن دستگاه را ثبت کرده بود.

این مشتری مدعی است که در سری‌های جدید دستگاه AP361، صدای موتور به‌طور محسوسی بیشتر از نسخه‌های قبلی است و استفاده شبانه دستگاه عملاً موجب مزاحمت و اختلال در خواب می‌شود.

بر اساس اعلام این فرد، موضوع اکنون از طریق وزارت صمت و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حال پیگیری است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی