کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افزایش شکایت از دستگاه تصفیه‌ هوای آلماپرایم؛ 

خریداران نسبت به صدای زیاد موتور و عدم پذیرش مرجوعی اعتراض دارند

26 آبان 1404 ساعت 20:19

این خریدار اعلام کرده که بلافاصله پس از باز کردن جعبه و مشاهده مشکل، موضوع را به شرکت اطلاع داده، اما پشتیبانی آلماپرایم هیچ‌گونه مسئولیت‌پذیری نشان نداده و تنها به این توضیح بسنده کرده است که: «سری جدید موتورهای این مدل، صدا دارند.»


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،یکی از خریداران دستگاه تصفیه‌هوای آلماپرایم مدل AP361 با ارسال شکایتی به نفت ما، نسبت به کیفیت محصول و همچنین نحوه ارائه خدمات پس از فروش این شرکت ابراز نارضایتی کرده است.

این خریدار اعلام کرده که بلافاصله پس از باز کردن جعبه و مشاهده مشکل، موضوع را به شرکت اطلاع داده، اما پشتیبانی آلماپرایم هیچ‌گونه مسئولیت‌پذیری نشان نداده و تنها به این توضیح بسنده کرده است که: «سری جدید موتورهای این مدل، صدا دارند.»

به گفته وی، شرکت نه‌تنها حاضر به پس گرفتن فیلترهای دستگاه و فیلتر اضافه خریداری‌شده نشده، بلکه مطالبه هزینه آن‌ها را نیز ادامه داده است؛ در حالی که خریدار پیش از این درخواست لغو خرید و مرجوع کردن دستگاه را ثبت کرده بود.

این مشتری مدعی است که در سری‌های جدید دستگاه AP361، صدای موتور به‌طور محسوسی بیشتر از نسخه‌های قبلی است و استفاده شبانه دستگاه عملاً موجب مزاحمت و اختلال در خواب می‌شود.

بر اساس اعلام این فرد، موضوع اکنون از طریق وزارت صمت و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حال پیگیری است.


کد مطلب: 174540

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/174540/خریداران-نسبت-صدای-زیاد-موتور-عدم-پذیرش-مرجوعی-اعتراض

نفت ما
  https://www.naftema.com