۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۶۲۵۱۷

حمایت مدیرعامل پتروشیمی شازند از قانون خانواده و جوانی جمعیت

دکتر خلیلی‌نیا اعلام کرد در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم جمهور و اجرای قانون خانواده و جوانی جمعیت، به هیأت‌مدیره شرکت پتروشیمی شازند پیشنهاد داده مرخصی زایمان از ۹ ماه به ۱۲ ماه افزایش یابد و به زودی این تصمیم مدیرعامل اجرایی خواهد شد.
حمایت مدیرعامل پتروشیمی شازند از قانون خانواده و جوانی جمعیت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، دکتر علیرضا خلیلی‌نیا در مراسمی که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر با حضور جمعی از بانوان شاغل در مجتمع برگزار شد، گفت: نقش آفرینی زنان، تربیت و رشد فرزندان در خانواده و نیز محور حرکت اجتماعی بودن بانوان در جامعه از نکاتی مهمی است که باید مورد توجه آنها قرار گیرد و خواستار حضور حداکثری بانوان شاغل در شرکت در فعالیت های کاری مرتبط می باشیم.
وی در پاسخ به پرسش ها و مطالبات جمعی از بانوان همکار گفت: در راستای حمایت از این دسته از همکاران و خواسته ها مطرح شده اعلام می داریم این مطالبات را در چارچوپ قوانین و مقررات موجود اجرا خواهیم کرد که اهدای هدیه ویژه مدیریتی به بانوان شاغلی که بچه‌دار شوند، پرداخت تسهیلات -علاوه بر تسهیلات دولتی- و پرداخت مزایای رفاهی یکسان به زوجین شاغل در شرکت از دیگر بخش‌های حمایتی جدید خواهد بود.
دکتر خلیلی‌نیا همچنین در پایان سخنان خود اعلام کرد در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم جمهور و اجرای قانون خانواده و جوانی جمعیت، به هیأت‌مدیره شرکت پتروشیمی شازند پیشنهاد داده مرخصی زایمان از ۹ ماه به ۱۲ ماه افزایش یابد و به زودی این تصمیم مدیرعامل اجرایی خواهد شد.
مدیرعامل شاراک همچنین در راستای حمایت از قانون جوانی جمعیت دستور داد به تمام همکاران خانم که در مرخصی زایمان به سر می‌برند تمام مزایایی که قبلا به آنها تعلق نمی‌گرفت، پرداخت شود. در پایان مراسم از بانوان همکاری که به تازگی دومین فرزندشان به دنیا آمده بود، بانوانی که به تازگی ازدواج کرده بودند و همسر کارکنانی که بیشترین فرزند را داشتند تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی