۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۱۶۲۲۴۱

افزایش کشف سوخت قاچاق در بوشهر

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد و بیان کرد: در ۹ ماه امسال کشف گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر بیش از ۲ برابر سال قبل است.
افزایش کشف سوخت قاچاق در بوشهر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۵۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سال جاری توسط مرزبانی در مرز دریایی خلیج‌ فارس و نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به ۹ ماه سال قبل افزایش بیش از ۲ برابری دارد.
سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار داشت: نیروهای مرزبانی در تمام شبانه‌روزی تردد همه شناورهای تجاری، صیادی و دیگر کشتی‌ها رصد و پایش می‌کنند.
وی تحقق شعار امسال را یکی از اولویت‌های مهم مرزبانی دانست و با تأکید بر مقابله قاطع با تخلفات اقتصادی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و سوخت تصریح کرد: در این راستا مرزبانان در مقابله با قاچاقچیان ضمن رصد با آنان برخورد قاطع می‌شود.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد و بیان کرد: در 9 ماه امسال کشف گازوئیل قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر بیش از 2 برابر سال قبل است.
شرفی با اشاره به کشف 533 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در 9 ماه امسال در استان بوشهر تصریح کرد: در 9 ماه سال گذشته توسط مرزبانان استان بوشهر 247 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در استان کشف شد که این میزان در 9 ماه امسال 533 هزار لیتر بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 115 درصدی دارد.
وی با بیان اینکه حمل سوخت بیش از حد معمول در شناورها باید دارای مجوز قانونی باشد افزود: در تمام نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های دریابانی فعال است و همواره ترددها مورد رصد و پایش قرار دارد.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر همکاری خوب مرزنشینان در نوار ساحلی استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و بیان کرد: استیفای حقوق دولت و مرزنشینان وظیفه اصلی مرزبانان است.
 
منبع:تسنیم 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی