۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۱۶۱۱۳۵

بررسی جزئیات جشنواره کارت جادویی بانک تجارت

جشنواره بانک تجارت با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن!» از ۲۲ مهرماه کار خود را آغاز کرده است و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت. بانک تجارت که بیش از ۴۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد این جشنواره را برای سپاس‌گزاری از مشتریان خود ترتیب داده است.
بررسی جزئیات جشنواره کارت جادویی بانک تجارت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،اگر می‌خواهید درباره جزئیات جشنواره کارت جادویی بانک تجارت بیشتر بدانید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز میلیونی امتحان کنید این مطلب را از دست ندهید.
  بانک تجارت پاییز ۱۴۰۲ را با خبری خوب برای مشتریان خود آغاز کرد؛ جشنواره کارت جادویی! این جشنواره ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر قرعه‌کشی‌ها متمایز می‌کند. اگر می‌خواهید درباره جزئیات جشنواره کارت جادویی بانک تجارت بیشتر بدانید و شانس خود را برای برنده شدن جوایز میلیونی امتحان کنید این مطلب را از دست ندهید.
شرایط شرکت در قرعه کشی بانک تجارت
جشنواره بانک تجارت با شعار «جادوی کارتت رو فعال کن!» از ۲۲ مهرماه کار خود را آغاز کرده است و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت. بانک تجارت که بیش از ۴۰ سال از تأسیس آن می‌گذرد این جشنواره را برای سپاس‌گزاری از مشتریان خود ترتیب داده است.
جوایز جشنواره کارت جادویی بانک تجارت، ۱۰ کارت طلایی به ارزش ۱ میلیارد ریال و ده‌ها جایزۀ میلیونی دیگر است و برای شرکت در آن فقط کافی است از کارت تجارت خود به‌صورت روزانه استفاده کنید؛ به همین راحتی می‌توانید امتیاز جمع کرده و برای قرعه‌کشی که هر دو هفته برگزار می‌شود، شانس بیشتری داشته باشید.
امتیازهای جشنواره کارت جادویی تجارت چگونه محاسبه می‌شوند؟
جشنواره کارت جادویی بانک تجارت به شکلی برنامه‌ریزی شده است که همه مشتریان این بانک شانس برنده شدن آن را داشته باشند. طبق اعلام باشگاه مشتریان بانک تجارت هر تراکنش ۱۰ امتیاز و هر ۱۰۰ هزار تومان مانده‌حساب در هر روز ۱ امتیاز دارد؛ مدت زمان هر دوره دو هفته بوده و همچنین در هر دوره سقف امتیاز ۲۰۰۰۰ است.
بنابراین برای کسب امتیاز بیشتر و افزایش شانس خود در قرعه‌کشی فقط باید به‌صورت روزانه از تجارت کارت استفاده کنید؛ حتی خریدن یک بستۀ اینترنت یا پرداخت کرایه تاکسی اینترنتی می‌تواند شانس شما برای برنده شدن جایزه ۱ میلیارد ریالی را افزایش دهد.
شما به‌راحتی می‌توانید مقدار امتیازهای جمع‌آوری‌شده‌تان را در صفحه باشگاه مشتریان بانک تجارت به نشانی club.tejaratbank.ir ببینید.
چگونه در بانک تجارت حساب باز کنیم؟
جشنواره کارت جادویی بانک تجارت برای تشکر از همراهی مشتریان این بانک برگزار می‌شود. اگر در حال حاضر مشتری این بانک نیستید به‌راحتی می‌توانید با افتتاح حساب و دریافت تجارت کارت در این قرعه‌کشی شرکت کنید.
برای افتتاح حساب در بانک تجارت علاوه بر مراجعه حضوری به بانک، می‌توانید به‌صورت آنلاین هم حساب باز کنید. برای این کار باید اپلیکیشن باجت را دانلود و نصب کنید؛ پس از طی کردن مراحل افتتاح حساب آنلاین، کارت تجارت در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شود.
زمان و نحوه قرعه کشی جشنواره بانک تجارت
جشنواره کارت جادویی بانک تجارت هر دو هفته یک‌بار برگزار به‌صورت سراسری می‌شود. اولین دوره این جشنواره در ۲۲ مهرماه انجام شده است و تا اسفندماه ادامه خواهد داشت.
کلام پایانی: تراکنش بزن، جادوی کارتت رو فعال کن و جایزه بگیر!
جشنواره کارت جادویی بانک تجارت با توجه به شرایط اعلام‌شده از سوی این بانک بسیار قابل‌توجه است. با توجه به بالا بودن شانس برنده شدن و سهولت شرکت در این قرعه‌کشی تمام مشتریان این بانک می‌توانند به برنده شدن امیدوار باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی