۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۶۰۶۲۲

کشف ۱۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان‌

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی و محل دپوی سوخت ها جمعا ۱۵۸ هزار و ۲۷۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد و در این رابطه ۵ متهم را دستگیر کردند.
کشف ۱۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان‌
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف تعداد ۴ دستگاه کامیون تانکر‌، ۳ فروند قایق و کشف ۱۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.
 سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های بندرعباس و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری‌، و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی تعدادچهار دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق و تعداد زیادی بشکه و مخازن و سه فروند قایق که در امر قاچاق در محل دپوی سوخت توسط قاچاقچیان مورد استفاده قرار می گرفت را توقیف نمودند.
وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی و محل دپوی سوخت ها جمعا 158 هزار و 270 لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد و در این رابطه 5 متهم را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ، 53 میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت : سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سردار جاویدان همچنین گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان هرمزگان در 48ساعت گذشته یک تن و 120 کیلو مواد مخدر کشف و 7 قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: به منظور مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی در جهت ارتقاء امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محورهای مواصلاتی، طرح پاک سازی نقاط آلوده به مدت یک 48ساعت در استان اجرا شد.
وی افزود: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف یک فروند قایق و 6دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر جمعا یک تن و 120 کیلو مواد مخدر تریاک و حشیش کشف و ضبط کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با تلاش همه جانبه ماموران و هدایت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 7 قاچاقچی مواد مخدرو سوداگر مرگ شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه