۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۱۵۸۷۵۱

روس‌ها مشتری لایسنس پتروشیمی کارون شدند

یکی از بزرگترین شرکت‌های صنعت پتروشیمی روسیه متقاضی خرید لایسنس MDI شرکت دانش بنیان پتروشیمی کارون شد.
روس‌ها مشتری لایسنس پتروشیمی کارون شدند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،در نشست مشترکی که عصر روز دوشنبه ۲۷ شهریورماه بین مدیران عامل دو شرکت پتروشیمی کارون و دوگای روسیه در پتروشیمی کارون برگزار شد، آقای آندره تراجان مدیر عامل یکی از بزرگترین هلدینگهای فعال در صنعت پتروشیمی روسیه متقاضی خرید لایسنس MDI شرکت پتروشیمی کارون شد.
در این نشست که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید دو طرف بر سر تشکیل کارگروه‌های تخصصی در هر دو شرکت جهت بررسی و تبادل اطلاعات و به ثمر رسیدن این پروژه مهم به توافق رسیدند.
علیرضا صدیقی زاده ضمن ابراز خرسندی از اقبال شرکت‌های پیشرفته خارجی به این دستاورد بزرگ مهندسان بومی پتروشیمی کارون، گفت: پس از بررسی‌های لازم و دریافت درخواست رسمیِ شرکت دوگا، راهکارهای مناسب جهت به انجام رسیدن هرچه بهتر این پروژه را بررسی خواهیم کرد.
مدیرعامل هلدینگ دوگا نیز با بیان مزایای دانش فنیِ داخلی‌سازی شده پتروشیمی کارون اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم با کمک شرکت پتروشیمی کارون اولین شرکت تولید کننده MDI در کشور روسیه باشیم و در همین راستا تمایل داریم که از دانش فنی تنها شرکت فعال در خاورمیانه در حوزه ایزوسیانات بهره گیریم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی