۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۲
کد مطلب : ۱۵۶۶۶۵

بازدید مدیرعامل بانک ملت از پتروشیمی کارون

مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: پتروشیمی کارون به زودی عملیات اجرایی پروژه تصفیه پساب را آغاز خواهد کرد و امیدواریم در طول این پروژه همچون پروژه هایکو از حمایت‌های بانک‌های کشور بهره‌مند شویم. 
بازدید مدیرعامل بانک ملت از پتروشیمی کارون
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرعامل بانک ملت با حضور در پتروشیمی کارون با مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
علیرضا صدیقی‌زاده در این دیدار اظهار داشت:بانک‌ها موتورهای شتاب دهنده به چرخ‌های اقتصاد هستند و حمایت‌هایشان می‌تواند موانع تولید را از سر راه بردارد و ما شاهد بودیم که دکتر دولت آبادی با حمایت‌های گسترده خود به راه اندازی پروژه هایکو کمک شایانی کرد. 
مدیرعامل تنها پتروشیمی دانش بنیان کشور ادامه داد: در جواب تمامی تعاملات بانک ملت در طی پروژه‌های در دست اقدام، ما نیز تعامل مالی شرکتمان را با بانک ملت افزایش می‌دهیم.
دکتر رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت نیز ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل پتروشیمی کارون اظهار داشت: جناب صدیقی زاده شما از بزرگان این صنعت هستید و ما از پروژه‌های شما با قدرت حمایت خواهیم کرد و تا پایان مسیر راه‌اندازی و اجرای پروژه تصفیه خانه جامع پساب پتروشیمی کارون که طرحی زیست محیطی و حائز اهمیت است در کنارتان خواهیم بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی