۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹
کد مطلب : ۱۵۲۱۵۹

نفت پاسارگاد رکورد تولید سال گذشته را شکست

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: تولید نفت پاسارگاد در ۹ ماه امسال از مجموع تولید این شرکت در سال گذشته پیشی گرفت.
نفت پاسارگاد رکورد تولید سال گذشته را شکست
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  "مسعود اسفندیار" در آئین جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر که در سالن آمفی تئاتر این شرکت برگزار شد ، افزود: با همت همکاران پرتلاش نفت پاسارگاد پیشرفت های قابل قبولی در سال جاری داشته ایم.
وی اظهار داشت: ضرورت مدیریت بازار منطقه و افزایش تولید باعث شد که از تیرماه سالجاری پروژه ذخیره سازی مخازن آبادان که تا پیش از این تنها 36 درصد پیشرفت داشت را مجددا فعال کرده و ان شالله این پروژه در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و 20 هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی این شرکت اضافه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد با اشاره به مطالبات این شرکت از وزارت راه و شهرسازی گفت: از سال 97 حدود 82 هزار تن وکیوم باتوم از این وزارتخانه طلب داشتیم که با پیگیری های صورت گرفته 52 هزار تن از این مقدار را دریافت نمودیم و مقرر گردید که 30 هزار تن دیگر را در سال بعد دریافت نماییم.
اسفندیار توجه به منابع انسانی را از اولویت های تیم مدیریتی این شرکت دانست و افزود: در همین راستا حق جذب 605 نفر از پرسنل مورد بازنگری قرار گرفت.
گفتنی است در این مراسم برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد و پرسنل کارخانه ها و پایانه های نفت پاسارگاد نیز از طریق ارتباط زنده نظاره گر مراسم بودند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه