۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۱۴۲۱۹۳

انتشار ۲ کتاب در حوزه ساخت داخل و مناقصات نفتی

کتاب «مجموعه قوانین و مقررات حاکم بر معاملات و مناقصات صنعت نفت» و «مجموعه قوانین حمایت از کالای ایرانی، خدمات، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان» به قلم اکبر هاشم‌زاده منتشر شد.
انتشار ۲ کتاب در حوزه ساخت داخل و مناقصات نفتی
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما "،    در مجموعه اول در ۶ جلد با عنوان «مجموعه قوانین و مقررات حاکم بر معاملات و مناقصات صنعت نفت» با مقدمه وحیدرضا زیدی‌فرد، تلاش شده با افزایش دانش حقوقی و قانونی مخاطبان، گام مؤثری در رابطه با بهبود فرآیند تأمین کالا و تجهیزات در صنعت نفت برداشته شود.
این مجموعه همچنین قصد دارد به‌منظور تجمیع و شفاف‌سازی الزامات عمومی و اختصاصی حاکم بر معاملات و مناقصات وزارت نفت و کلیه شرکت‌های تابعه آن، راهنمای مدیران ارشد و کارکنان صنعت نفت، بخش خصوصی، پژوهشگران و نهادهای نظارتی در زمینه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قوانین و مقررات حاکم بر تدارکات صنعت نفت باشد.
مجموعه دوم با عنوان «مجموعه قوانین حمایت از کالای ایرانی، خدمات، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان» راهنمای دست‌اندرکاران تدارکات عمومی کشور اعم از مدیران ارشد و کارکنان دولت و بخش خصوصی در زمینه مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قوانین و مقررات حمایتی کشور از کالا، خدمات، سازندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان تهیه شده است.
در این اثر تلاش شده با افزایش دانش حقوقی مدیران و کارشناسان دولتی، صاحبان صنایع، شرکت‌های تولیدی و دانش‌بنیان از زیرساخت‌های قانونی حمایت از تولیدات ایرانی، گام مؤثری در رابطه با کاهش واردات غیرضروری و بهبود فضای اجرایی تدارکات عمومی کشور و کاستن از ایرادهای اجرایی آن برداشته شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی