۱
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۱۶۱۸۴۵

 ادامه فشارهای گسترده به اداره ثبت شرکت ها برای مدیرعاملی نظر پور!

در حالی که طبق ماده ۲۴۱ ‎قانون تجارت، علی نظرپور به هیچ عنوان نمی تواند بر کرسی مدیرعاملی ‎پتروشیمی مروارید بنشیند، حامیان وی در حال اعمال فشار بر اداره ثبت شرکت ها می باشند.
 نفت ما در شبکه ایکس نوشت: ‏آزمون ‎عدالت محوری وزارت اقتصاد!
در حالی که طبق ماده ۲۴۱ ‎قانون تجارت، علی نظرپور به هیچ عنوان نمی تواند بر کرسی مدیرعاملی ‎پتروشیمی مروارید بنشیند، حامیان وی در حال اعمال فشار بر اداره ثبت شرکت ها می باشند.
باید دید نهایتا در این جدال ضوابط حکمفرما خواهد بود یا روابط؟

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بی طرف
وقتی حامیت بیات ‌ و ضیغمی باشد می شود هم کارمند رسمی نفت بود هم ماده ۲۴۱ اصلاحی قانون تجارت را نقض کرد ‌ و مدیر عامل شد و تیک کارمندی را هم برداشت .
غلامپور
نفت مای عزیز کاش نصف زحمتی که داری برای زمین زدن این بنده خدا که هنوز دو هفته نیست اومده می‌کشی برای مدیر عامل قبلی و قائم مقام دکترش میکشیدی..... شاید می‌گفتیم که حتما دنبال حق هستی و رسالت خبرنگاریت نه چیز دیگه.....
و من الله توفیق
احسنت
کارمند
ولله این دعواهای چند سال اخیر و جنگ قدرت ، این پتروشیمی و پرسنل واقعا زحمتکش اون رو زمین زده...حاشیه ها باعث شده از حق و حقوق پرسنل غافل بشن...این شرکت از وقتی به پتروفرهنگ واگذار شد رو به افول رفت..آیا اینها عاشقان خدمت هستند یا تشنگان قدرت؟..آیا کسی هست به داد پرسنل مروارید برسه؟
حسینی
همانطور که رهبری معظم در فرمایشات خود فرمودند: "فساد در کشور هنوز سیستماتیک نشده"، امیدواریم جلوی انجام اعمال خلاف قانون بدین واضحی گرفته شود، اگر مدیرعاملی ایشان ثبت گردد مصداق بارز به تمسخر گرفتن قانون و نهادهای نظاارتی بوده و باعث مایوس شدن معتقدین به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.
کمیل ثارالله
با توجه به اینکه ثبت نظرپور به عنوان مدیر عامل مغایرت صریح با قانون دارد و با عنایت به عواقب این موضوع برای پتروشیمی مروارید و زنجیره خوراک پتروشیمی کشور، به حامیان این فساد علنی در هیئت مدیره این شرکت توصیه میکنیم پیش از انکه ریشه های این موضوع علنی گردد، به این وضعیت وبی سر و سامانی خاتمه دهند و منافع شرکت و سهامدادان مظلوم آن را پایمال نکنند.
وَمَنۡ أَظۡلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِـَٔایَٰتِ رَبِّهِۦ ثُمَّ أَعۡرَضَ عَنۡهَآۚ إِنَّا مِنَ ٱلۡمُجۡرِمِینَ مُنتَقِمُونَ
( سوره سجده- آیه ۲۲)