۴
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۹
کد مطلب : ۱۶۴۶۵۶
مدیر بازرگانی پتروشیمی مخازن سبز عسلویه در گفت و گو با نفت ما اعلام کرد:

افزایش ظرفیت انبارش و تکمیل پروژه های مخازن جهت حمایت از صنعت متانول و گلایکول 

شادپور اعلام کرد: در اواخر خردادماه افزایش تولید متانول خواهیم داشت و تولید متانول در منطقه انرژی پارس عسلویه به روزی ۲۵ هزار تن خواهد رسید. 
فایل ویدیو
سینا شادپور مدیر بازرگانی پتروشیمی مخازن سبز عسلویه در گفت و گو با نفت ما در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در خصوص کارویژه مخازن شر‌کت متبوع خود اظهار داشت: بخش عظیمی از مخازن شرکت مربوط به انبارش متانول است.
شادپور با اشاره به طرحهای توسعه ای در سالهای گذشته که از این ۹ مخزن فاز ۲، ۶ مورد به بهره برداری رسیده، افزود: طی تمهیداتی که در دوره مدیریتی جدید انجام شده با دستور مدیریت ارشد و همراهی هیئت مدیره و سهامدار عمده توانستیم سه مخزن باقیمانده برای انبارش متانول را آماده بهره برداری کنیم که یک مخزن را اخیرا تحویل دادیم و دو مخزن دیگر هر یک به ظرفیت ۶۰ هزار تن ذخیره سازی متانول در خرداد ماه آتی آماده بهره برداری خواهد بود که این سه مخزن جدید جمعا ۱۸۰ هزار تن ظرفیت انبارش خواهد داشت.
مدیر بازرگانی مخازن سبز عسلویه تصریح کرد: در حوزه متانول به دلیل وارد مدار تولید شدن مجتمعهای در حال ساخت شاهد مازاد تولید هستیم که برای ما خیلی مهم است که مخازن مان آماده باشند تا به شرکتهای متانول ساز در ذخیره سازی محصول کمک کنیم.
شادپور اعلام کرد: در اواخر خردادماه افزایش تولید متانول خواهیم داشت و تولید متانول در منطقه انرژی پارس عسلویه به روزی ۲۵ هزار تن خواهد رسید. 
وی ادامه داد: هم ا‌کنون سه لاین صادراتی در مخازن سبز عسلویه وجود دارد که با اضافه کردن دو خط دیگر به خطوط صادراتی در حوزه انتقال به بندر مشکل نخواهیم داشت.
مدیر بازرگانی پتروشیمی مخازن سبز عسلویه گفت: در حوزه گلایکول در حال آماده سازی دو مخزن TEG و MEG برای پتروشیمی بوشهر هستیم تا همزمان با به مدار تولید وارد شدن فاز ۲ پتروشیمی بوشهر ، در حوزه انبارش گلایکول در مخازن سبز عسلویه بتوانیم ارائه خدمات بکنیم.
شادپور در مورد ساخت مخازن پتروشیمی کیان تاکید کرد: با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیریت پتروشیمی کیان جلسات تعاملی در سطح  مدیریت ارشد برگزار نموده ایم تا تمام تلاشمان را بکنیم که به این شرکت کمک نماییم ولی متاسفانه این پروژه پیشرفت چندانی ندارد در حالیکه سهامدارانش کمک می کنند تا هرچه زودتر وارد مدار تولید شود.
مدیر بازرگانی پتروشیمی مخازن سبز عسلویه اعلام کرد: فاز ۳ مخازن سبز عسلویه بالغ بر ۱۷ هکتار است که بخش عظیمی از مخازن ما در این فاز در گرو اینست که پتروشیمی کیان چه زمانی آماده سازی و تکمیل شده و وارد مدار تولید خواهد. در صورتی که بخش عظیمی از زمین ما  وابسته به این پروژه است. لذا مدیریت ارشد شرکت در حال تعامل و مذاکره است تا خط مشی درستی اتخاد شود که هر زمان پتروشیمی کیان به تولید برسد ما نیز در آن تاریخ مخازن را آماده نموده و نسبت به پروژه های خودمان هم یک بررسی داشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه