۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۱۶۳۲۷۶
رییس هیات مدیره شرکت پناه صنعت پارت در گفت و گو با نفت ما اعلام کرد:

مشارکت پناه صنعت پارت در ساخت چهار پروژه راهبردی هلدینگ خلیج فارس

عسگر پناهی رییس هیات مدیره شرکت پناه صنعت پارت در نمایشگاه ایران پتروکم در گفت و گو با نفت ما در خصوص حضور این شرکت اظهار داشت: ایران پتروکم ، نمایشگاه خیلی خوبی بود و پناه صنعت پارت دو تفاهمنامه با شرکتهای پتروشیمی از جمله تامین کمپرسور دورانی اسکرو پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس را امضا کرد. همچنین با بانکها و شرکتهای پتروشیمی دیگری هم صحبت شد تا بتوانیم توافقات و کارهای بیشتری انجام بدهیم که خبرهای خوب آن به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
فایل ویدیو
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،رییس هیات مدیره پناه صنعت پارت با تاکید بر اینکه در نمایشگاه ایران پتروکم که از شرکتهای دانش بنیان و ساخت داخل استقبال شایانی شد، افزود: امیدوارم شاهد برگزای این قیل نمایشگاهها در آینده باشیم، چرا که شرکت پناه صنعت به عنوان یک شرکت EPC ، از شرکتهای دانش بنیان و بومی ساز حمایت می کند.
پناهی در مورد پروژه های راهبردی در دست اجرا و ساخت، توسط پناه صنعت پارت اعلام کرد: پروژه احداث  واحد نم زدایی و فشارافزایی بی بی حکیمه به روش EPCC جهت بهسازی و احداث تاسیسات جمع آوری گازهای مشعل پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس، پروژه پتروآرمند پتروشیمی لردگان، پرژوه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام که بالای 90 درصد پیشرفت دارد و پروژه PDH پتروشیمی پارس که قرارداد آن را دو ماه پیش امضا کرده ایم و تجهیز کارگاه، کارهای مهندسی و خرید و سیویل آن آغاز شده است،  از پروژه های در دست اجرای پناه صنعت پارت است.
شایان ذکر است که شرکت پناه صنعت پارت از سال 1381 پا به صحنه اجرای پروژه های پیمانکاری صنعت نفت گذاشته و از ابتدای امر به طور مستمر به عنوان پیمانکار بخش خصوصی در انجام پروژه های زیربنایی کشور حضور داشته است. پناه صنعت پارت به عنوان پیمانکار مورد تایید شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی ایران، با تلاش و  همت مهندسـان و متخصصان خود و با بهره گیری از یکی از بزرگترین و به روز ترین مجموعـه های ماشین آلات توانسته است بیش از 22 پروژه زیر بنایی را در نقاط مختلف کشور در زمینه واحدهای پتروشیمی، پالایشگاهی، ایستگاه های تقویت فشارگاز، واحدهای ذخیره سازی فراورده های نفتی و غیره، اجرا نماید.
شرکت پناه صنعت پارت ارائه دهنده خدمات طراحی و مهندسی، تامین و تدارکات، ساخت و نصب و راه اندازی برای کلیه بخش های خصوصی و دولتی کارفرمایی در حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، راه و باند، آب، ابنیه، تاسیسات و تجهیزات با تمرکز بر بازارهای داخلی و سایر کشورهای همجوار با استفاده از به روزترین زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری می باشد. این مهم با تکیه بر مزیت رقابتی شامل چابکی سازمان، استفاده از نیروی متخصص و متعهد، تعامل مؤثر با کارفرمایان و مدیریت مناسب بودجه پروژه محقق می شود. توجه به نیازها و انتظارات کارکنان و نظام شایسته سالاری به همراه توجه ویژه به مسئولیت های اجتماعی، محیط زیست و تصویر جامعه از برند سازمان جهت ایجاد رشد و سودآوری پایدار در تمامی زمینه های شرکت جزء ارکان اصلی سازمان می باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی