۴
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۶۳۱۸۹
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در نمایشگاه ایران پتروکم در گفت و گو با نفت ما:

ایران پتروکم به شکل گیری زیست بوم دانش بنیان و رشد صنعت پتروشیمی کمک می کند 

عسکری افزود: اینگونه نمایشگاهها تاثیر شگرفی دارد به گونه ای که همه شرکتها حضور دارند و با یکدیگر دیدار، مذاکره، تبادل دانش و هم افزایی داشته و به نوعی همدیگر را تکمیل می کنند.
فایل ویدیو
 دکتر علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در افتتاحیه نخستین نمایشگاه ایران پتروکم در پاسخ به "نفت ما" در خصوص تاثیر برگزاری این نمایشگاه بر تجاری سازی محصولات شرکتهای دانش بنیان و صدور خدمات فنی و مهندسی آنها اظهار داشت:این نمایشگاه پنجمین دوره خود در خصوص حمایت از ساخت داخل بوده و اولین دوره با رویکرد جدید حمایت از شرکتهای دانش بنیان است.
علی عسکری افزود: اینگونه نمایشگاهها تاثیر شگرفی دارد به گونه ای که همه شرکتها حضور دارند و با یکدیگر دیدار، مذاکره، تبادل دانش و هم افزایی داشته و به نوعی همدیگر را تکمیل می کنند.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد:حضور شرکتهای دانش بنیان در نمایشگاه ایران پتروکم به شکل گیری زیست بوم دانش بنیان و رشد و ارتقای این شرکتها و صنعت پتروشیمی کمک می کند و اینگونه نمایشگاهها می توانند در این زمینه تاثیرگذار باشند.
شایان ذکر است که نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم (IranPetrochem) با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش درحال برگزاری است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی