۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۱۶۵۱۱۹

قنبری مدیری کارآمد برای همه فصول

دکتر قنبری به عنوان پدر صنعت کاتالبست ایران نیز شناخته می شود.
قنبری مدیری کارآمد برای همه فصول
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دکتر اسماعیل قنبری مدیرعامل سابق گروه گسترش نفت و گاز پارسیان  در طی مدیریت خود بر این گروه، اقدامات ارزنده و شایسته ای انجام داد.
مدیرعامل سابق گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در طول مدیریت خود توانست برنامه جامعی برای افزایش تولید و سودآوری شرکتهای زیرمجموعه طراحی کند و با بازدیدهای میدانی متعدد از مجتمعهای مختلف زیرمجموعه خاطره ای نیک از یک مدیر عملیاتی حاضر در میدان به یادگار گذاشت.
قنبری سنگ بنای نوسازی و طرحهای توسعه زنجیره ارزش همچون HDPE پتروشیمی تبریز، طرح کریستال ملامین پتروشیمی شیراز، طرح سولفورزدایی و ارتقای کیفی بنزین در پالایشگاه شیراز، طرح پالایشگاه 2 شیراز، طرح ACN ستاره پارسیان، سرو سامان دادن به مگاپروژه کیان، طرح فاز 2 اوره و آمونیاک پتروشیمی کرمانشاه و ... را بنا نهاد که برخی از آنها تا پایان سال به بهره برداری رسیده و برخی نیز در سالهای آتی در مدار تولید قرار خواهند گرفت.
دکتر قنبری به عنوان پدر صنعت کاتالبست ایران نیز شناخته می شود.
مضافا اقدامات قنبری در تکمیل پروژه های نیمه تمام، افزایش تولید و توسعه بازارهای صادراتی و اتخاذ سیاست واحد در صادرات اوره و اجتناب از ارزان فروشی و دامپینگ، در عین حال توجه به استانداردهای زیست محیطی و گرین مارکتینگ  قابل تقدیر است.
بی شک نشان لیاقت برازنده دکتر قنبری است چرا که با مذاکرات فشرده با مسوولان دولتی راهکارهای عملیاتی مطالبات همه اوره سازان را پیگیری نمود. همچنین اخیرا توانست علاوه بر تامین خوراک درون مجتمعی، در راستای تامین خوراک پایدار مجتمعهای زیرمجموعه خود، تفاهمنامه سه جانبه‌ مطالعه توسعه میدان‌های گازی سفید زاخور، سفید باغون و هالگان در استان فارس را به صورت مشترک توسط گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و شرکت پتروپارس با شرکت ملی نفت امضا نماید که نتایج مطلوب آن در آینده خود را نشان خواهد داد که سودآوری سهامداران را با این اقدام تضمین کرده است.
دانش و تجربه مدیریتی قنبری که از ایثارگران آزاده و میراث دار هشت سال دفاع مقدس نیز به شمار می رود، از وی مدیری برای همه فصول ساخته است و امید است با استفاده از این مدیر خوشنام در مسوولیت های جدید، کارآمدی و تعهدشان بیش از پیش به منصه ظهور برسد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


یادش بخیر ..هیچ کاری برای کسی انجام نمی‌داد..فقط باید اهل گیلان بودی...نه تلفن جواب میداد نه کار خیر...فقط پتروشیمی ها رو محل تاخت تاز رفقا کرد و هیچ بار مثبتی برای صنعت نداشت...همان بهتر که رفت..