۲
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۶۲۷۹۲

انتصابات جدید در پتروشیمی پارس

ميرحاجي جوان كه خود از بدنه شركت پتروشیمی پارس است با شناخت کامل از توانمندی، دانش، تجارب و پتانسیل سرمایه های انساني داخل شركت، در فضای پرتلاطم این روزهای کسب و کارها و تحقق اهداف و نقشه راه تدوین شده سهامداران آماده می‌کند.
انتصابات جدید در پتروشیمی پارس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، جابجائی ها و انتصابات شايسته سالارانه مدير عامل پتروشيمي پارس ادامه دارد.
سياوش ميرحاجي مديرعامل پتروشيمي پارس در راستاي پيشبرد اهداف این شركت عظیم بورسی و استفاده از توان و ظرفيت هاي سرمایه های انساني داخل شركت، طی احكامي با جابجائی و انتصاب سرپرست خدمات اداری، سرپرست عملیات کالا و انبارها ، سرپرست مهندسی فرایند، سرپرست تدارکات، دستیار مدیر زنجیره تامین، بازاریابی و فروش، مسئول تدارکات پروژه ها، سرپرست عملیات کالا وانبار پروژه ها، سرپرست کیفیت، سرپرست پژوهش و فناوری، سرپرست ریسک و تاب آوری، سرپرست بهداشت و سرپرست پروژه BDH را منصوب کرد.
ميرحاجي جوان كه خود از بدنه شركت پتروشیمی پارس است با شناخت کامل از توانمندی، دانش، تجارب و پتانسیل سرمایه های انساني داخل شركت، در فضای پرتلاطم این روزهای کسب و کارها و تحقق اهداف و نقشه راه تدوین شده سهامداران آماده می‌کند.
مدير عامل پتروشيمي پارس در جابجائی ها و  انتصابات اخير خود نشان داده که چگونه می‌توان از طریق شناخت از توانمندی های بالفعل و بالقوه تمام لایه های سرمایه های انسانی سازمانی، زمينه ايجاد تحول بنیادین در مجموعه را ايجاد و در راستاي همدلي و همگرايي براي موفقيت شركت قدم برداشت.
ميرحاجي از بدو شروع به كار در كسوت مديرعاملي پتروشيمي پارس، نگاهي ارزشمند به ارتقاء و استفاده از توان و ظرفيت نيروهاي بومي شركت و همچنين متخصصین متعهد و كاربلد پتروشيمي داشته و امروز شاهد هستيم با جابجایی ها، ارتقاء و انتصابات هوشمندانه خود، در حال ریل گذاری برای حرکت تندتر لوکوموتیو پرشتاب پتروشیمی پارس در رسیدن به ایستگاه  موفقيت ها و افتخارات است.
تلاش ها و اقدامات اخير ميرحاجي، نشان از عزم جدي وی و مجموعه كاركنان و حمایت هیات مدیره و سهامداران این شرکت از تصمیمات مدير عامل خود براي موفقيت  پتروشيمي پارس می باشد
سیاوش میرحاجی مغانجوقی با ۲۳ سال خدمت و تلاش مستمر در پتروشيمي پارس و عسلویه را بی اغراق میتوان فرزند خلف تربیت یافته در مکتب بوشهر نام نهاد و ایشان  مديری جوان، خوشفكر و پرتلاش صنعت و مورد اعتماد و احترام کارکنان شرکت مي باشد كه در اين مدت كوتاه توانسته همدلي و همگرايي خوبي بين كاركنان شركت ايجاد و بر اساس اهداف و برنامه پيش بيني شده حركت كند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسن
خداوند به اقای میر حاجی مدیر توانمند و جوان و اخلاق مدار توفیق روز افزون عنایت فرماید.
نام پتروشیمی پارس که می آید یاد اور مدیر عامل اسبق آقای ع . و نیز هست که خداوند نبخشاید این مرد ظالم و خائن را که ابروی انسان و انسانیت و مدیر را بر باد داد.
خدایا خودت از اقای و….انتقام بگیر.
یا خدا..معلومه خیلی خیلی پول خرج تبلیغ براتون کرده.....خخخخ
کارمند
امیدوارم تغییر در مدیر عاملی مبین انرژی اتفاق بیافتد .اگر این تغییر صورت گیر د انتصابات به ناحق ایشان نیز در مدیریت جدید حتما خواهد بود.سالوس آن و تملق گو های بی سواد بروند تا این شرکت آینده درخشان خود را ببیند انشالله