به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "
نفت ما"،آیین رونمایی از هویت بصری جدید پتروشیمی جم صبح سهشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۴ در سالن آپادانا مجتمع برگزار شد.
در این مراسم پناهی (مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری صندوق بازنشستگی کشوری)، نجفیاردکانی (مدیرعامل پتروشیمی جم)، اعضای هیئتمدیره، مدیران ارشد شرکت و جمعی از کارکنان حضور داشتند.
این رویداد نقطه شروعی بود برای ورود پتروشیمی جم به دورهای تازه از فعالیتهای حرفهای در حوزه برندینگ و هویت بصری؛ زیرا برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی، طراحی و اجرای هویت بصری جدید شامل لوگو، رنگ سازمانی و سایر عناصر گرافیکی، به طور کامل توسط تیم روابط عمومی خود شرکت و بدون کمک گرفتن از شرکتهای خارج از مجموعه انجام شده است.
در بخش اصلی مراسم، از نشان جدید جم و اجزای هویت بصری رونمایی شد. طراحی جدید با حفظ المان نماد لوتوس و تأکید بر مدرنسازی، بر انتقال پیام پویایی، نوآوری و انسجام سازمانی در تمام سطوح ارتباطی تمرکز دارد. این هویت بصری جدید، قرار است زبان برند جم در بازارهای داخلی و بینالمللی را شکل دهد و تعاملات شرکت با ذینفعان را هدفمندتر کند.
نجفیاردکانی در این مراسم با اشاره به اهمیت نگاه آیندهنگر به جایگاه روابط عمومی در صنایع بزرگ تأکید کرد: «امروز روابط عمومی فقط اطلاعرسانی نیست، بلکه محور هویتسازی و حرکت رو به جلو در حوزه ارتباطات سازمانی است.»
وی از جسارت، تعهد و تخصص تیم روابط عمومی تقدیر کرد و این پروژه را الگویی برای سایر شرکتهای پتروشیمی دانست.
پتروشیمی جم طی دو سال اخیر موفق به کسب بیش از پنج جایزه بینالمللی به ویژه در زمینه طراحی و ارتباطات سازمانی شده است؛ افتخاراتی که از روسیه، لهستان، امارات و سایر کشورها به دست آمده و اثبات توان جم برای حضور رقابتی در بازارهای جهانی است.
اکنون با انسجام بصری جدید، جم فصل تازهای از تعاملات حرفهای و اجرای استانداردهای جهانی را در دستور کار قرار داده و این تحول میتواند رقابتپذیری و برندینگ شرکتهای پتروشیمی را به شکل ملموسی تحت تأثیر قرار دهد.