۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۱۶۲۲۱۰

مصرف گاز به ۵۳۲ میلیون متر مکعب رسید

کوشکی گفت: ۱۰ درصد گاز مصرفی در بخش خانگی کاهش پیدا کرده که ما این رقم را به بخش‌های دیگر اختصاص دادیم و سهم گاز نیروگاه‌ها امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.
مصرف گاز به ۵۳۲ میلیون متر مکعب رسید
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت مارئیس مرکز کنترل گاز کشور گفت: میزان مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در روز گذشته به ۵۳۲ میلیون متر مکعب رسید.
غلامرضا کوشکی رئیس مرکز کنترل گاز کشور گفت: در روز گذشته میزان مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به عدد ۵۳۲ میلیون متر مکعب رسید که تقریبا ۶۵ درصد تولید گاز در این دو بخش مصرف شد.
او گفت: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در مدت مشابه سال گذشته ما ۵۹۳ میلیون متر مکعب بوده و امسال تقریبا ۱۰ درصد افزایش این میزان را به دلیل افزایش محسوس دما در دی ماه داشته‌ایم.
کوشکی گفت: همچنین ۱۰ درصد گاز مصرفی در بخش خانگی کاهش پیدا کرده که ما این رقم را به بخش‌های دیگر اختصاص دادیم و سهم گاز نیروگاه‌ها امسال نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.
او گفت: در روز گذشته باتوجه به کاهش دما بیشترین مصرف گاز در استان‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی گزارش شده است.
به گفته او،همچنین از اواخر هفته شاهد کاهش دما و افزایش مصرف گاز در تمامی بخش‌ها هستیم که این می‌طلبد هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی لازم را داشته باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


دیدید که عدم بارندگی و برف هم تنها توانست یک ماه مصرف گاز را کم نگه دارد
دخالت در باریدن برف و باران هم مصرف گاز را کم نکرد