۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۶۰۴۹۲

علت صف‌های طولانی درجایگاه سوخت بندرعباس

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: در نتیجه بازبینی فیلم دوربین های نظارتی و بررسی استعلامات از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، ۶ کامیون کشنده به عنوان عوامل اصلی ابجاد صف های طولانی در جایگاه آریا شناسایی شده اند.
علت صف‌های طولانی درجایگاه سوخت بندرعباس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،دادستان بندرعباس از شناسایی ۶ کامیون کشنده به عنوان عوامل اصلی ایجاد صف های طولانی در جایگاه سوخت آریا خبر داد.
 عارف اکبری دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس گفت: در نتیجه بازبینی فیلم دوربین های نظارتی و بررسی استعلامات از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، 6 کامیون کشنده به عنوان عوامل اصلی ابجاد صف های طولانی در جایگاه آریا شناسایی شده اند.
وی افزود: در نتیجه بررسی ها مشخص شده است رانندگان این کامیون ها با استفاده از بیش از 100 کارت سوخت در بازه زمانی یک ماهه اقدام به سوختگیری های متعدد نموده اند که بر این اساس برای چهار راننده کامیون اعلام جرم شده و تحقیقات در خصوص دو نفر دیگر ادامه دارد.
عارف اکبری همچنین تصریح کرد: تخلفات احتمالی این کامیون ها در سوختگیری در حال بررسی توسط مقام قضایی و دستگاه‌های ذیربط است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد و این مهم با رصد اطلاعاتی و عملیاتی و کارآمدسازی نظارت‌ها به صورت جدی پیگیری می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی