۷
۶
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۱۴۱۴۲۰
اطلاعیه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص فیش حقوقی یکی از شرکت‌های پتروشیمی؛

فیش حقوقی منتشر شده فاقد اصالت است

براساس اطلاع واصله از مراجع ذیصلاح و پیرو بررسی های انجام شده، اسناد منتشره، فیش حقوقی نبوده و فاقد اصالت از این لحاظ می باشد.
فیش حقوقی منتشر شده فاقد اصالت است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی"نفت ما"؛ با توجه به انتشار برخی تصاویر  تحت عنوان "فیش های حقوقی نجومی" یکی از شرکت های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در فضای مجازی، به آگاهی می‌رساند براساس اطلاع واصله از مراجع ذیصلاح و پیرو بررسی های انجام شده، اسناد منتشره، فیش حقوقی نبوده و فاقد اصالت از این لحاظ می باشد.
ضمن آنکه طبق اطلاع داده شده برخی از ارقام مربوط به مزایای غیر مستمر مندرج در این تصاویر اساسا ‌مرتبط با پرداخت های سنوات گذشته بوده که بصورت تجمیعی در یکماه منظور شده است.
لازم بذکر است برابر مقررات جاری، دریافت هر گونه حقوق و مزایا در مجموعه های صنعت  که تابع مقررات حقوق وزارت نفت می باشند، سقف مشخصی تعریف گردیده که برای همگان لازم الاجرا است.
این روابط عمومی ضمن استقبال از شفافیت اطلاعات و لزوم نظارت و پایش عملکردها، بر نقش مهم رسانه، بعنوان ابزار اطلاع رسانی و فرهنگ ساز و  هدایت گر جریان فکری جامعه و ارتقاء سطح اعتماد عمومی از طریق ارائه اخبار دقیق، بر اخلاق مداری فضای رسانه ای تاکید می نماید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


امیر حسن مهر فر
سلام حاج ع. ج. بهترین مدیری که من تا الان می شناسم و بهترین آدم برای مدیریت حلال خور و احترام گذاشتن به حق مردم و آدمی که عدالت رو برقرار میکنه اگه به زور هم باشد
بله خیلی عدالت را برقرار می کنه. رسمی ها 4 برابر پیمانکار حقوق می گیرند با وام و مزایا. برو بابا
رحیم اصولی
بهتره ب وضوح راه رسیدن ب فیش حقوقی رو توضیح،دهید.
توجیه گران فسادید
بد نگذره رفقا !!
کویته دیگه !!
شرکت نفت = کویت !!
شرکت نفت و پتروشیمی = کویت !!

بخورید درامدهای نفت رو ...

فعلا که نفتیها سر دیگ نشستند !!
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی