۱
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۱۶۴۵۲۹
مدیرکل اسبق وزارت نفت در گفت و گو با نفت ما:

باشگاه استقلال را با انبوهی از بدهی به هلدینگ خلیج فارس قالب کردند

  در اساسنامه هلدینگ خلیج فارس مالکیت باشگاه ورزشی نیامده است 
خاقانی گفت: در قدم اول سعی کردند، صندوق را زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی ببرند، اما چون به دلیل اعتراض های وسیع نتوانستند، از طریق باشگاه های ورزشی وارد شده اند تا با دارایی نفت بدهی دولت را بپردازند.
باشگاه استقلال را با انبوهی از بدهی به هلدینگ خلیج فارس قالب کردند
محمود خاقانی، کارشناس انرژی در گفت و گو با نفت ما با اشاره به واگذاری مالکیت باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس اظهار داشت: یکی از کارکنان صنعت نفت که در حال حاضر سمت معاون وزارت را عهده دار است، در اقدام هماهنگ با یک گروه و باند سیاسی که الان در حمرانی حاکم حضور دارند، به دیوان عدالت اداری مراجعه کرده و اینطور مطرح کرده است که صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان شرکت نفت شرکتی خصوصی نیست و دولتی است. متاسفانه دیوان عدالت اداری هم به نفع ایشان رای صادر کرد و چند تن از وزیران را به عضویت هیئت مدیره این صندوق درآوردند. آنهم در حالی که در طول 100 سال تاریخ صنعت نفت، این صندوق خصوصی بود و دارایی هایی زیادی داشت که بخش مهمی از اموال در دولت های نهم و دهم متاسفانه حیف و میل شد.
مدیرکل پیشین وزارت نفت در ادامه گفت: صندوق بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان شرکت نفت سهام دار عمده هلدینگ خلیج فارس است و به همین دلیل باشگاه استقلال را که هزاران میلیارد تومان بدهی دارد را به هلدینگ قالب کردند. آنهم در حالیکه در اساسنامه هلدینگ مالک شدن بر اینگونه باشگاه های ورزشی نیامده است. نگرانی ای که شاغلین و بازنشسته های نفت دارند، این است که اکثر شرکت هایی که صندوق بازنشستگی نفت در آنها سهام دار است، به این شکل دارایی های صندوق را بابت بدهی های دولت چپاول می کنند. البته در قدم اول سعی کردند، صندوق را زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی ببرند، اما چون به دلیل اعتراض های وسیع نتوانستند، از طریق باشگاه های ورزشی وارد شده اند تا با دارایی نفت بدهی دولت را بپردازند.
خاقانی در پایان گفت: یکی از مشکلات ایران این است که فرصت ها را به تهدید تبدیل می کنیم. در واقع اینکه دارایی های صندوق شرکت نفت به این دلیل صرف پرداخت بدهی های دولت می شود که اساسا اداره امور در عهده تعدادی فاقد صلاحیت قرار دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


من یک بازنشسته نفت هستم دولت هم ازاول دروغ گو بود این دولت محرومان بود حق مردم را به نفع خودش چپاول و غارت کنند و ادعاهای واهی مطرح می‌کند واقعا اعتقاد و اعتماد مردم رانابودکنن راهی پیدا میشد ملت ایران همه به اسراییل و باله کره شمالی پناهنده میشدند بهتر از این مسولین ایران بود حداقل‌های زندگی روزمره را دارند ماخودمان رابرای این خاک وطن می‌گشتیم تا بیگانگان دستدازی نکنند بی‌خبر از این که تعدادی قرآن و عترت و اسلام را سپربلا فرار دادند و به نام اسلام ریشه ملت وخاک ایران عزیز و بزرگ را نابودکنند معلوم هم نیست از کجا آمده اند فقط نیت و قصد نابودی ایران و ایرانی است طوری رفتار کردند که حتی اعتماد مردم رانابودکردند اگر ممکن است یاکسانی هستند که توانایی جلوگیری کنند و ملت ایران وخاک ایران را نجات بدهند خداوند منان کمک می‌کند
باشگاههای سرطانی
فولاد و پتروشیمیها ی ثروتساز را چوب حراج زدند !!! ==== حالا این باشگاههای سرطانی با میلیاردها بدهی ، وبال گردن مردم و دولت شده اند !!

====
زرد سبز قرمز آبی
باشگاههای سرطانی بدهکار ، چند سال است روی دست دولت مانده !! :::::: وبال گردن دولت و مردم ::::: فساد و دستمزد نجومی بازیکنان از جیب مردم و بازنشستگان !!!
ظلم آشکار
این باشگاههای بی خاصیت واقعا باید تعطیل شوند !!

سفید قرمز آبی زرد سبز نارنجی .... >>>
عرضه دارند بروند به تیمهای خارجی >>>>
اما در کشوری که کارگرش به زور ده میلیون میگیرد ، چرا یک فوتبالیست فاسد چند میلیارد دریافت کند ؟!!