۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۱۶۳۳۴۴

روایت دوربین نفت ما از غرفه هلدینگ خلیج فارس در ایران پتروکم

غرفه هلدینگ خلیج فارس نیز در ایران پتروکم میزبان بسیاری از شرکتهای دانش بنیان در این رویداد بود و علاوه بر جلسات B۲B ، تفاهمنامه ها، موافقتنامه ها و قراردادهای متعددی بین شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس با شرکتهای دانش بنیان به امضا رسید.
فایل ویدیو
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،نخستین همایش و نمایشگاه بین ‌المللی ایران ‌پتروکم (Iran Petrochem) با شعار حمایت از تولید دانش ‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش از 24 تا 26 بهمن برگزار شد.
شایان ذکر است که نخستین همایش و نمایشگاه ایران ‌پتروکم با حمایت معنوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف گسترش ارتباط بین شرکتهای دانش‌بنیان و داخلی با بزرگترین شرکتها و مجموعه‌ های پتروشیمی کشور برگزار شده است.
این رویداد بزرگ صنعت پتروشیمی برای نخستین ‌بار با حضور پررنگ پارک ‌های پایین‌دست و طراحی بخش ویژه روایت پیشرفت در صنعت پتروشیمی برگزار شد. برگزاری پنل ها و نشستهای تخصصی برای تبادل اطلاعات و انتقال دانش بین شرکتها از دیگر بخشهای ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ بود.
مجتمع ‌ها و شرکتهای پتروشیمی، شرکتهای دانش ‌بنیان، نظام بانکی و بازار سرمایه و فعالان بخش خصوصی در ایران ‌پتروکم ۱۴۰۲ طی این رویداد قراردادها و تفاهمنامه ‌های بسیاری به‌ منظور توسعه بیش از پیش صنعت ارزش ‌آفرین پتروشیمی امضا کردند.
غرفه هلدینگ خلیج فارس نیز در ایران پتروکم میزبان بسیاری از شرکتهای دانش بنیان در این رویداد بود و علاوه بر جلسات B2B ، تفاهمنامه ها، موافقتنامه ها و قراردادهای متعددی بین شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس با شرکتهای دانش بنیان به امضا رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی