۷
۳۸
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۱۶۵۹۴۴
نجفی اردکانی در مجمع عمومی سالیانه جم در پاسخ به توکلی مدیرعامل پتروشیمی مهر؛

پتروشیمی مهر خوراک را ارزي گرفته و باید ارزي پرداخت نماید نه ریالی

نجفی اردکانی در پاسخ به صحبت های مدیرعامل پتروشیمی مهر گفت: پرونده خوراک پتروشیمی مهر طبق ادعای شما کرسنت نیست و بحث مناظره جلیلی و زنگنه مطرح نبوده بلکه بحث حقوق و منافع سهامداران جم مهم است.
پتروشیمی مهر خوراک را ارزي گرفته و باید ارزي پرداخت نماید نه ریالی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،یکی از موضوعات مهم مجمع پتروشیمی جم موضوع اجرای حکم قطعی دادگاه در خصوص پتروشیمی مهر بود.
هاشم نجفی اردکانی در این خصوص در پاسخ به صحبت های مدیرعامل پتروشیمی مهر گفت: پرونده خوراک پتروشیمی مهر طبق ادعای شما کرسنت نیست و بحث مناظره جلیلی و زنگنه مطرح نبوده بلکه بحث حقوق و منافع سهامداران جم مهم است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مبروک
مصادره گردید.پرسنل پتروشیمی مهر باید از این خبر خوشحال باشند چون از گزندهای شغلی یک سهامدار نامحسوس و مجازی که در خطر بودند ، نجات یافتند و در زیر سایه یک پتروشیمی بزرگتر با سرمایه بیشتر قرار گرفتند.
حالا می تونید با خیال راحت و بدون دغدغه و با افتخار نام و تصویر مدیرعامل تون رو در وب سایت شرکت درج و عملکرد هاتون رو به روز رسانی نمایید .
شلیف
ده بار من به شما زنگ زدم پول ما رو بدید.نمی خوایم وارد این بحث ها بشیم.با ما بازی نکنید.(۲).ما یه رایی گرفتیم ، من خواهش می کنم، خیلی منطقی ، برید رای رو اجرا کنید، من هم اجرا نمی کنم.مرجع قضایی شعبه اجرای احکام . حساباتون توقیف شده الان،املاکتون ما نامه توقیفی فرستادیم الان،بقیه شم انجام می دم..[صدای دست زدن حضار در جلسه.]
کافیه دیگه.
با توجه به مسدود بودن حساب های این شرکت تا اطلاع ثانویه حقوق شما به صورت رمزارز پرداخت می گردد.خیلی وقت پیش توی عسلویه حقوق رو توی پاکت نامه می دادن ولی اون صفرهای رو اسکناس ارزش داشت و جا می شد.الان گونی یا شلیف نیازه.
اون بنده خدا نوستراداموس خوب پیش بینی کرده بود.
به یک طراح Logo و Rebranding/Branding حرفه ای برای Merging دو شرکت نیازمند می باشد.
آدرس : منطقه ویژه پارس-عسلویه-پتروشیمی جم
نعمتی به نام تحریم
پتروشیمی مهر در باتلاقی گیر افتاده و هر چه دست و پا می زنه نمی تونه خودش رو نجات بده.یک لاین تولید داره.با درآمد این یک لاین هم باید حقوق و مزایای پرسنل رو بده، یوتیلیتی،,خوراک ، سایر هزینه های جاری مربوط به تعمیر و نگهداری، سود سهامداران و سنگینی تر از همه بدهی معوقه سنگین پتروشیمی جم.صد سال دیگه هم ازاین باتلاق در نمی آد. به مثابه زندگی اکثر مردم عادی در وضعیت فعلی کشور.
منتفعین میلیاردی و چند ده میلیاردی و چند صد میلیاردی این پتروشیمی که یک ساله ره صد ساله پیمودند جهت نجات شرکت و اثبات تعهد اخلاقی خود آستین ها را بالا زده با فروش برخی از املاک خود جهت نجات شرکت اقدام نمایید.
IA
سوال از ChatGPT: آیا آقای X مدیر عامل هلدینگ Y حاضرند بخشی از درآمدهای هلدینگ خلیج فارس را جهت نجات پتروشیمی Z در اختیار مدیر عامل این پتروشیمی قرار دهند؟
جواب :
Yes! He would.
ادامه سوال از ChatGPT : چرا باید ؟
جواب:
Never underestimate the power of human stupidity
خ. خ بگیر ز.مفت ممنوع
کاش امثال شما که نمیدونی چی به سر کارمندای اون شرکت اومده خ. خون میگرفتی میذاشتی خودشون مشکل شون حل کنن. به شماها چه ربطی داره چکار میکنن
دست از سر این شرکت بردارین!
اصحاب کهف
تازه از خواب بیدار شدید؟ سازمانی که با یک یا چند کامنت در یک فضای رسانه‌ای مورد تاثیر قرار بگیره از درون خیلی متزلزله.به فرض نبودن این کامنت ها هم بالاخره این کشتی آسیب دیده روزی به گل می نشست.یه دو دو تا چهار تا کردن ساده بود.حالا شما هی ناقوس امیدواری رو در جهت تسکین آلام در بیار.
!Use Your Brain Bro
ما که داریم وقت مون رو مجانی در اختیار مهر قرار می دیم پس چرا خفقان بگیریم.با این تفصیل که اگر مدیرعامل یه ذره خلاقیت به خرج بده می تونه با استناد و اتکا به همین کامنت ها مبنی بر تلاش دشمن جهت به هم ریختن جو روانی یک ارزآور کشور کلیه نهادهای ذیربط را با خود همراه کنه و طیف وسیعی از حمایت ها منجمله حمایت های مالی را کسب کنه.یا هم مثل سلف اش تو بوق و کرنا کنه و از ادبیاتی مانند فرار سرمایه گذار خارجی.چون دیگه نه ۱۵۰ میلیارد تومان جواب می ده و نه هم گفتاردرمانی. اون همه سهامدار تشنه تو اون مجمع وعده مدیر عامل جم رو شنیدند.
Nile River
کاش امثال شما که نمیدونن چی به سر کارمندای اون شرکت اوردن یاد میگرفتی که باید یه سفر بری مصر و دنبال عصای حضرت موسی بگردی تا شاید بتونه معجزه ای کنه براتون.
آیاهلدینگ خلیج فارس به عنوان سهامدار60درصدی زیر بار این اتفاق خواهد رفت؟؟؟
مدیر عامل قبلی که گفته بود بدهی ها رو تسویه کردم و به مهر آرامش بخشیدم.چی شد پس؟
TIME
به هر صورت کار هم که بخشی از زندگی هست بالا و پایین داره.یه وقت رقص و پایکوبی و بت ساختن از آدم ها و غره از دریافتی های نامتعارف و‌ کیلویی.و حال هم بالعکس. چیزی اتفاق نیفتاده. روند طبیعی زندگی هست اگر واقع گرا باشید.تکامل تدریجی داره راه خودش رو می ره و تئوری نسبیت پابرجا.فقط زمین چند دور بیشتر دور خورشید چرخیده و چرخ گردون هم هر کدوم رو به نوبت می چرخونه.و تو هم مستثنی نیستی از این قافله دوست عزیز.نفس ها کوتاه تر و یک قدم به م گ نزدیک‌تر.
رییس اداره کار منطقه توی این چند سال مسوولیت خطیرش ، صدور نامه اشتغال به کار به افراد غیرمتخصص غیر بومی در قبال پول و سکه بوده و بارها لو رفته و هر نوبت هم یکی از مسوولین منطقه به حمایت اش برخواسته و موضوع رو لاپوشانی کرده‌‌.این آخریش دیگه واقعا مضحکه هست.معاون سیاسی استانداری استان آقای پ. در اومده و گفته که این نامه ها جعلی بوده و فردی در سه راه ع... این نامه ها رو می فروخته.یکی باید به این آقا بگه دوگوش خودتی.ما که می دونیم چه خبره.مگه پرتقال بوده که فله ای خریده باشه.از این کار چاق کن ها و پراکسی ها به وفور در دادگاه و اداره کار معروف به فساد اونجا پیدا می شن.
والبته این رییس نامی آشناست و روابط حسنه ای با برخی از مدیران و سرپرستان مهر داشته و داره.
شهاب سنگ کجایی کذابی مسوولین دولت در روز روشن رو ببینی.
پیج اینستاگرام عسلویه آنلاین یک پست در مورد اداره فساد عسلویه و کامنت های هزاران نفر اعم از بومی و غیر بومی مهر تاییدی بر فساد گسترده و طولانی مدت آقایان م.،ک.،د. داره.
بهادر
باید اول یک حراست مناسب در مهر مستقر شود
نادری
بهتره پتروشیمی مهر کلا بدن به سهامدار خارجی و ازش پول خوراک برق و آب نگیرن چون بگیرن کرسنت می شود و خطرناک هست ،با دزدی و فساد فحشا هم داخلش کاری نداشته باشن و یک پرچم خارجی سر درش بزنند بگن کشور آب پخش 2.
واحدهای اداری و خدمات رو هم ادغام کنند و اسمش رو تغییر بدن به : جمعی از دوستان
کاش قوه قضاییه شفافیت به خرج می داد و پرونده تیره و تار قاضی بدآوازه منطقه که در ماه‌های اخیر به واسطه تحصیل اموال نامشروع متعدد و رد مال ،مورد پیگرد قضایی و با خفت و خواری برکنار شد و اموال وی در حال رصد می باشند رو رسانه ای می کرد. خدا می دونه این قاضی در چند دادگاهی که در این استان قضاوت می کرده چند حکم ناعادلانه صادر کرده.
مثل گربه هفت جون داشتی وگرنه از اون ته دره رفتن هات با ماشین حداقل یک بار نباید قسر در می رفتی.قاضی دوزاری چه به ملک ۲۷ میلیارد تومانی در شهر شیراز در سال ۹۸ در حالیکه قیمت یک ملک لاکچری فقط ۱۳ میلیارد بود.
ارسال این کامنت در زیر این پست غیر مرتبط با پتروشیمی م. نیست. احتمالا پرسنل این پتروشیمی حداقل آشنایی با نام این قاضی فاسد‌ رو دارند.
lll
دوشنبه علی عسگری میاد سایت پرونده چپاول خیلی ها هم دستش هست ،منتظر دستگیری خیلی ها باشید
در جستجوی عدالت
والا چندساله هر جنایت و فسادی کردن تو این شرکت آبم از آب تکون نخورده. تازه نماینده تبلیغات ستاد رئیس جمهور پزشکیان در منطقه عسلویه هم شدن !
هیچ امیدی به اجرای عدالت نیست
سعی کن اگر به هر دلیلی نیاز به ارجاع به قانون داشتی چند دقیقه بشینی فکر کتی و با طرفت خارج از دادگاه سازش کنی. عدالت کجا بود . آقای د…. با کت و شلوار داره بیرون پرسه می زنند.همین مفسدین مهر چه کارشون کردند.
عدالت برای هنرمندی، نوسنده ای، کارگردانی ،منتقد به حق سیاسی،هنرپیشه ای و مردم عادی هست.بقیه جمعیت مستثنی اند
مگر مشارکت ۱۵ درصدی مردم رو ندیدی.یکی از دلایلش هم بی عدالتی هست
به نظر می رسد بعضی ها با حمایت بعضی از چهره های خالدار صنعت پتروشیمی هنوز بر این باورند که شاید بتوانند گذشته خود را احیا کنند.
عمر دولت پزشکیان به تعداد روزهای یک سال نخواهد رسید.گردنش گرو گذاشته و با رویکرد قدیم
مرد موفق
به کوری چشمهای کسانی که خواستند با توهین و تهمت دکتر مقدم رو از چرخه مدیریت پتروشیمی خارج کنند. خبر مدیر عامل شدنش رو تا چند هفته دیگه در یکی قدیمی ترین پتروشیمی های ماهشهر خواهید شنید.آنکه پاک است از محاسبه چه باک است.
خ.
واقعیت ندارده. بازنشسته شده. ولی کاش واقعیت داشت و بر می گشت مهر. دکتر آروم و محترمی بود و خیلی دست و دلباز و خوشرو.
دکتر مقدم در جایی رویت شده و خبر مدیر عاملی ایشان کذب می باشد.
این همه امید واهی به این بنده خدا ندید.باورش می شه ‌و ممکنه بره چند ملک رو پیش خرید کنه که بعداً پول اش رو بده.
بن سلمان هم پیشنهاد یک سمت در سطح مدیریت ارشد در آرامکو بهش پیشنهاد داده بود ولی چون عربستان زیاد کوه نداشت که کوه نوردی کنه رد کرد.
Freedom of Speech
به گوگل مپ کن و کوهای عربستان رو ببین.نه اینطور نبوده. دکتر رو احتمالا به دلیل نبوغ والایش نزاشتن از کشور خارج بشه.جیمز کامرون سالها بعد فاش کرد که فیلم ترمیناتو ۲ رو در مورد خردسالی د. م. ساخته . آرنولد مسوول محافظت از ادوارد (م. خردسال) در مقابل مایکل بین بود.
اگر این خبر واقعیت داشته باشد اون پتروشیمی فرسوده احتمالا به یه گاودونی تبدیل شده و گاودونی هم قطعا به چوپون نیاز داره.
مدیر عامل پتروشیمی جم اخیرا دستور خرید و تعویض کلی قفل و‌توپی قفل داده. کسی داستان رو می دونه؟
Definitely Profi_table Contract (DPC)
این جاست که می گن متنی که بهت دادن تا امضاء کنی رو چند بار بخون. مدیریت وقت پتروشیمی جم قطعا آدم های پخته و با تجربه ای بودند که همچنین قراردادی را با پتروشیمی مهر انعقاد کرده بودند.
ما پرسنل پتروشیمی جم از این اقدام آقای نجفی بسیار خوشحالیم و به اقتدار مدیر عامل مون می یالیم و در آینده ای نزدیک پتروشیمی مهر به هلدینگ جم ملحق خواهد شد.
این مفت فروشی خوراک به پتروشیمی مهر و عدم پرداخت به موقع به جز ضرر و زبان چیزی برای ما به ارمغان نیاورده.
خبر خوب
سهامدار خارجی در حال حل مشکل جم می باشد.روزهای خوب در راهند.
خخخخخخخخ
شاید هم در حال مسموم کردن مدیر عامل پتروشیمی...هستند.
خخخخخخخخ
شاید هم در حال مسموم کردن مدیر عامل پتروشیمی...هستند.
یعنی دارن مثل وکلای اون پتروشیمی که ۱۵۰ میلیارد تومان رشوه دادن ، این دفعه دارن یه مدیر عامل شون رشوه می دن تا موقتا بیخیال شه؟اینها تخصص شون رشوه دادنه.
کور خوندن . به هر صورت از داخل خبرها رو رصد می کنیم.
Money
همسایه بغلی این رسانه باز یه مشت دروغ سرهم کرده و یه شایعه پراکنی دیگه کرده.زحمت نکشیده فرمت خبر و‌عکس رو‌ هم عوض کنه. بهانه پارسال فصل زمستان و کاهش برداشت از میادین گازی و نهایتا کمبود گاز در فصل سرما برای مصارف داخلی بود.امسال اومده بهانه اعتصابات کارگری در پتروشیمی مهر رو بهونه کرده. به قول پینک فلوید:پول ریشه همه بدبختی ها هم می تونه باشه.
پرسنل پتروشیمی مهر کافیه یه ماشین حساب بردارند و حساب کنند. پتروشیمی جم خودش اتیلن تولید می کنه که در نهایت بهای تمام شده HDPE برای پتروشیمی مهر به مراتب کمتر تمام خواهد شد چون حاشیه سود رو می بره بالا و مثل همه پتروشیمی ها با افزایش سود امتیازات بیشتر بهتری برای پرسنل. حالا فرض کنید یک سهامدار مقروض و مفلوک بخواد این حجم بدهی رو به صورت توافقی و اقساطی پرداخت کنه. نتیجه اش خیلی واضح هست. پاداش و مزایا به کنار ، پرداخت حقوق تون هم به سختی انجام می شه. و مهمتر از همه کدوم سهامدار خارجی؟ کجاست این سهامدار خارجی ؟ با چه سرمایه ای وارد ایران شده.
شک نکنید اگر پتروشیمی مهر زیر چتر پتروشیمی جم قرار بگیره به جز حل مشکلات حقوقی و حاشیه ای فعلی و بازگشت آرامش از حقوق و مزایای بیشتری بهره خواهید برد.
متاسفانه پرسنل این پتروشیمی نمی توانند این موضوع رو درک کنند.اشل حقوقی و پاداش و مزایایی که پتروشیمی جم به پرسنل اش می ده قابل مقایسه نیست با مهر.

شما این رو نپذیرید ولی بهش خواهید رسید.
هکتور
سپاس فراوان از نفت ما که با نشر کامنت های مردم در مورد فساد در صنعت نفت و سایر دستگاهها تاثیر زیادی در جلوگیری از فساد داره. عملکرد این رسانه و مدیرانش از نهادهای های نظارتی به مراتب بهتره. دولت همین یک رسانه رو حمایت مالی کنه کسی جرات دست درازی به اموال ملت نداره.