۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۶۴۷۴۶
مدیر عامل پتروشیمی کیان: 

سهامداران پتروشیمی کیان اراده جدی برای تکمیل پروژه دارند

مدیرعامل پتروشیمی کیان گفت:با توجه به تدابیر رهبر انقلاب و تکیه بر تولید و توانمندی داخل در تلاش هستیم با کمک دولت،مجلس و همیاری دو سهامدار بتوانیم موانع پیش رو را برداریم.
سهامداران پتروشیمی کیان اراده جدی برای تکمیل پروژه دارند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مهندس عبدالله یاوری مدیرعامل پتروشیمی کیان گفت: علت اینکه پروژه پیشرفت قابل قبولی نداشته است به شرایط اقتصادی کشور برمی‌گردد
مديرعامل پتروشیمی کیان در گفتگو با خبرنگاران در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی ایران اکسپو گفت: ما قادر به جذب هیچ منبع خارجی به عنوان فاینانس نبودیم و تنها از محل آورده دو سهامدار توانستیم پروژه را به این مرحله برسانیم.
مهندس عبداله یاوری در حاشيه نمایشگاه ایران اکسپو2024 در خصوص کندی پیشرفت پروژه این شرکت بیان کرد:   علت اینکه پروژه پیشرفت قابل قبولی نداشته است به شرایط اقتصادی کشور برمی‌گردد. 
وی تحریم های بین المللی علیه کشور را یکی از عوامل اصلی خواند و ادامه داد: با توجه به تدابیر رهبر انقلاب و تکیه بر تولید و توانمندی داخل در تلاش هستیم با کمک دولت،مجلس و همیاری دو سهامدار بتوانیم موانع پیش رو را برداریم.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی کیان افزود: امیدوارم بتوانیم سرمایه گذاری از طريق سرکت های خصوصی داخلی و یا خط اعتباری کشور چین که به تازگی استارت خورده پروژه را پیش ببریم.
مهندس یاوری در پاسخ به اینکه آیا اقداماتی هم شده که بتوانیم شاهد پیشرفت حداکثری پروژه در آینده نزدیک باشیم تصریح کرد: اقدامات زیادی شده و مذاکرات و جلسات زیادی با شرکت های خارجی و داخلی داشتیم.
وی با بیان اینکه هر دو سهامدار اراده خیلی جدی برای تکمیل این مگاپروژه دارند افزود: این پروژه یکی از پروژه های بزرگ منطقه خاورمیانه خواهد بود که بعد از بهره بردازی به تولید واقعی و ارز آوری برای کشور خواهیم رسید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه