۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۱۶۴۵۱۳

جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق

فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: مأموران با رعایت کامل قانون بة‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.
جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی بندرعباس، از فوت سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق خبر داد.
 سرهنگ عباس علی یاری، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز دوشنبه، 3 اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.
وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بة‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.
فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی