۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۱۶۴۴۲۱

جاده چالوس ۲ روز مسدود می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: ممکن است این انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع‌رسانی مجدد انجام خواهد شد.
جاده چالوس ۲ روز مسدود می‌شود
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از انسداد مسیر جنوب به شمال  محور کرج -کندوان به علت انجام عملیات عمرانی طی روزهای دوم تا سوم اردیبهشت ماه خبر داد .
 علی زندی روز شنبه یکم اردیبهشت اظهارکرد: در راستای افزایش ایمنی محورکرج -کندوان و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده، مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان در تاریخ دوم و سوم  اردیبهشت ماه به مدت دو  روز از ساعت ۹ تا  ۱۵ جهت انجام عملیات نصب توری مسدود خواهد شد.
 زندی فر افزود: نقطه اول  عملیات نصب توری بر روی ترانشه‌های ریزشی در محدوده سه راهی کندر انجام می‌شود که در این پروژه ۱۵  هزار متر مربع توری نصب خواهدشد .
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: ممکن است این  انسداد طی روزهای آتی در این مسیر تمدید شود که در صورت تمدید انسداد اطلاع‌رسانی مجدد انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند  جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱  تماس گرفته و طی این  مدت  از مسیرهای جایگزین که در نظر گرفته می‌شود برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی