۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۱۶۲۱۳۰

پرداخت بیش از ۸۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت

این بانک همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری در آذرماه سال جاری، تعداد ۹۰۶۰ فقره تسهیلات پرداخت کرد و بر این اساس تعداد پرداختی‌های بانک تجارت در این سرفصل تا پایان آذرماه به ۶۰ هزار و ۶۱۶ فقره بالغ شد.
پرداخت بیش از ۸۰ هزار فقره وام ازدواج توسط بانک تجارت
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،مجموع تسهیلات پرداختی بانک تجارت تا پایان آذرماه در سرفصل ازدواج به 80 هزار و 713 و فرزندآوری به 60 هزار و 616 فقره بالغ شد.
 این بانک در بازه زمانی آذرماه سال جاری تعداد 7776 فقره وام ازدواج پرداخت کرد و به این ترتیب از ابتدای سال تا پایان نهمین ماه سال، مجموعا 80 هزار و 713 نفر از این تسهیلات قرض‌الحسنه بانک تجارت بهره‌مند شدند.
این بانک همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از فرزندآوری در آذرماه سال جاری، تعداد 9060 فقره تسهیلات پرداخت کرد و بر این اساس تعداد پرداختی‌های بانک تجارت در این سرفصل تا پایان آذرماه به 60 هزار و 616 فقره بالغ شد.
بانک تجارت اپلیکیشن «باجت» را به‌منظور تسریع در روند پرداخت وام ازدواج و تسهیل فرایند تکمیل مدارک و تامین ضمانت‌های لازم برای متقاضیان، راه‌اندازی کرده و سهم قابل توجهی از تسهیلات ازدواج را به‌صورت کاملا غیرحضوری و از طریق این اپلیکیشن کاربردی پرداخت کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی