۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲
کد مطلب : ۱۶۱۹۲۷

آمادگی بانک تجارت برای تامین مالی طرح اروند

مدیران ارشد بانک تجارت با استقبال از طرح توسعه شرکت پتروشیمی اروند و ورود این شرکت به بازار سرمایه که بناست به زودی محقق گردد، از آمادگی بانک به منظور تامین مالی طرح پی وی سی۲ خبر دادند.
آمادگی بانک تجارت برای تامین مالی طرح اروند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،به مناسبت ۸ دیماه، روز ملی صنعت پتروشیمی، هیاتی متشکل از رئیس و اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد و سرپرستان بانک تجارت با حضور در شرکت پتروشیمی اروند با دکتر کریمی مدیرعامل این شرکت دیدار و گفتگو کردند.
  در این نشست، دکتر کریمی با اشاره به نقش صنعت پتروشیمی در توسعه اقتصادی کشور، توسعه‌ی این صنعت را یک راهبرد برای آیندگان خواند و بر اجرای طرح‌های توسعه با سرمایه گذاری بنگاه‌های مالی تاکید کرد.
همچنین در این نشست، مدیران ارشد بانک تجارت با استقبال از طرح توسعه شرکت پتروشیمی اروند و ورود این شرکت به بازار سرمایه که بناست به زودی محقق گردد، از آمادگی بانک به منظور تامین مالی طرح پی وی سی۲ خبر دادند.
در پایان این دیدار که به مناسبت روز ملی صنعت پتروشیمی در مجتمع پتروشیمی اروند برگزار شد، مدیران بانک با اهدای تندیس، این روز را به مدیرعامل و کارکنان شرکت پتروشیمی اروند تبریک گفتند.
گفتنی است، موافقت با طرح توسعه و واحد پی وی سی ۲ شرکت پتروشیمی اروند با هدف افزایش ظرفیت تولید این شرکت و تامین نیاز داخل و صادرات از سوی وزارت نفت صادر شده است و بناست عملیات اجرایی آن به زودی آغاز گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی