۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۵۸۳۳۷
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار هلدینگ خلیج فارس: 

پروژه هایکو، ارمغان اقتدار ملی در صنعت است

 معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار هلدینگ خلیج فارس گفت: پروژه هایکو یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فعال کشور در صنعت پتروشیمی است و باید با همهٔ قوا هرچه سریع‌تر آن را به مرحلهٔ بهره‌برداری برسانیم.
پروژه هایکو، ارمغان اقتدار ملی در صنعت است
 به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،حسن نشان‌زاده مقدم که در رأس هیئتی از پتروشیمی کارون و پروژه هایکو بازدید کرد، اظهار داشت: مقداری انحراف در مسیر راه‌اندازی پروژه وجود دارد که با پیگیری باید به‌سرعت جبران شود.
 وی افزود: در سال ۱۴۰۳ باید کارون آمادگی تولید با ۱۰۰ درصد ظرفیت اسمی را داشته باشد؛ زیرا هایکو بازوی توانمندی برای کمک به تولید این شرکت خواهد بود.
 مدیرعامل پتروشیمی کارون ضمن تقدیر از دیدگاه مثبت مهندس نشان زاده به پتروشیمی کارون تصریح کرد: ما برای تحویل خوراک از هایکو و رساندن ظرفیت تولید مجتمع به ۱۰۰ درصد آمادگی لازم را داریم و در همین راستا خط ۲ را در چند روز متوالی به ۱۰۰ درصد ظرفیت رساندیم، تست کردیم و نتیجه مثبت بوده، انشا الله در خط ۱ نیز این تست را انجام خواهیم داد تا از توان عملیاتی مجتمع اطمینان حاصل نماییم.
 علیرضا صدیقی زاده خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رویکرد کشور امسال متمرکز بر مولدسازی یعنی رشد اقتصاد و افزایش بهره‌وری است، پروژه هایکو مصداق مولدسازی است چرا که با سرمایه‌گذاری اندک می‌تواند حدود ۴۰درصد ظرفیت تولید پتروشیمی کارون را افزایش دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی