۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۱۵۶۷۸۴

امروز؛ افتتاح ابرپروژه پتروشیمی گچساران

آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت در قالب ششمین سفر استانی در دور دوم سفرهای استانی صبح امروز وارد یاسوج شد.
امروز؛ افتتاح ابرپروژه پتروشیمی گچساران
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیئت دولت در قالب ششمین سفر استانی در دور دوم سفرهای استانی صبح امروز با هدف سفری دو روزه وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال حجت‌الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه، سید علی احمدزاده استاندار، مهدی روشنفکر رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت.
رئیسی: گام‌های بلندتری برای پیشرفت استان برداشته خواهد شد‌
رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه یاسوج ضمن عرض ادب و سلام به مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان که از مفاخر این استان و چهره ههای برجسته کشور هستند، گفت: در این سفر قصد داریم در اجتماعات مردمی حضور ‌یابیم و به مشکلات مردم گوش و مصوبات سفر اول به این استان را پیگیری کنیم.
آیت الله رئیسی با بیان اینکه طبق انتظارات مردم با تلاش مسئولان استانی برخی از طرح ها تکمیل شد، افزود: در این سفر مسائل گسترده تری برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مدنظر است .
وی با اشاره به اینکه گروه‌های کارشناسی در بخش های مختلف از قبل به این استان مستقر شدند گفت: مشکلات، موانع و ظرفیت های این استان توسط این گروه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کشاورزی، دامداری و گردشگری افزود: تلاش می شود خدمات درخور شان به مردم این استان ولایتمدار ارائه شود.
جزئیات برنامه‌های سفر رئیس جمهور
دیدار با اقشار مختلف مردم در ورزشگاه تختی یاسوج، افتتاح پروژه‌های بزرگی از جمله سد چم شیر، ابرپروژه پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج، جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در سفر رئیس جمهور به این استان است.
در این سفر برخی از اعضای هیئت دولت نیز رئیس جمهور را همراهی می‌کند که با حضور آنان پروژه‌های زیادی از جمله میدان گازی مختار، سد سقاوه، پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی چرام، مینی پالایشگاه دهدشت و ...کلنگ زنی می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی