۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۱۵۴۳۵۴

۳۰ طرح سرمایه‌گذاری درمنطقه ویژه انرژی پارس

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس گفت: در زمان حاضر ۳۰ طرح سرمایه‌گذاری با ارزش ۲۱ میلیارد دلار در این منطقه در حال اجرا است.
۳۰ طرح سرمایه‌گذاری درمنطقه ویژه انرژی پارس
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، سخاوت اسدی روز سه‌شنبه در جمع کارکنان سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی اظهار کرد: از این شمار پنج طرح پتروپالایشگاهی نیز با سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد دلار در دست ساخت است.
وی ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان و کارگران پتروشیمی‌ها، مجتمع‌های گازی و پایانه‌های دریایی، ایمنی و امنیت برای ثبت رکوردهای تازه تولید در سال گذشته، بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ شاهد تولید ۷۰ درصد گاز کشور و افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات پتروشیمی در این منطقه بودیم.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس تصریح کرد: امسال جهادگران صنعت در پایتخت انرژی ایران اسلامی با تلاش‌های خود زمینه آسایش و رفاه ۶۰ میلیون ایرانی را در زمستان سرد گذشته فراهم کردند.
یکهزار نفر امسال در طرح‌های گازی جدید مشغول به کار می‌شوند
اسدی گفت: اشتغال جوانان بومی در منطقه ویژه انرژی پارس در سال گذشته با ۳۷ درصد افزایش نسبت به سال پیش از آن به ۲ هزار و ۹۷۰ نفر رسید.
وی اعلام کرد: امسال نیز یکهزار نفر از جوانان بوشهری در طرح‌های گازی پایان‌یافته بخش دولتی این منطقه به‌کار گرفته می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه