۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۵۰۵۵۸

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و پتروشیمی ایلام

تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه ایلام و شرکت پتروشیمی در آیینی و با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه در بخش های مختلف منعقد شد.
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه و پتروشیمی ایلام
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در این تفاهم نامه موضوعات متعددی همچون راه اندازی مرکز پژوهشی، اجرای پروژه های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز تا مرحله خلق دانش فنی و همکاری مشترک برای نوآوری و ایجاد بستر مناسب به منظور خلق فناوری بر مبنای ایده های جدید منعقد شد.
طرفین در این تفاهم نامه، بر تربیت نیروی انسانی متخصص به منظور تحقق اهداف مورد نظر در بخش های مختلف و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی تاکید کردند.
رییس دانشگاه ایلام در این آیین گفت: با انعقاد این تفاهم نامه تحقیقاتی که در حوزه پتروشیمی قرار است انجام شود به دانشگاه ایلام واگذار خواهد شد، امیدواریم ارتباط مابین دانشگاه و پتروشیمی بیش از پیش توسعه یابد چرا که به طور قطع توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.
طاهر علی محمدی خواستار راه اندازی شعبه پژوهشکده پتروشیمی و صنایع هیدروکربوری در منطقه چوار شد و تاکید کرد: راه اندازی این شعبه در کنار پتروشیمی و پالایشگاه گاز ایلام زنجیره را تکمیل و منطقه را متحول می کند که خوشبختانه معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران قول مساعد انجام این کار را دادند.
وی تاکید کرد: ایلام استانی محروم نیست بلکه مظلوم واقع شده است، با همه پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در استان وجود دارد متاسفانه در گذشته اقبال کمتری از ظرف مسوولان وجود داشته است که این امید وجود دارد در دولت سیزدهم که شعار عدالت محور را در سر لوحه خود قرار داده توجه بیشتری به استان شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی