۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۱۵۳۷۶۸

ساعت ۲۴ فردا قیمت بنزین گران می‌شود!+عکس

تیتر اول صفحه نخست روزنامه اطلاعات روز دوشنبه ۵ فروردین سال ۱۳۵۷ به تیراندازی فالانژیست ها به نیروهای نظامی ایران در جنوب لبنان اختصاص دارد.
  به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،  آخرین پیام نوروزی محمدرضا پهلوی هم تیتر دیگر این جریده است که سوءاستفاده از آزادی در ایران را محکوم به شکست خوانده است. گزارشی خبری درباره جلو رفتن یکساعته ساعتها، آغاز ثبت نام کنکور، کشته شدن ۷۸ نفر در حوادث نوروزی امسال که ۲۹ نفر آنها در سانحه تصادف یک اتوبوس کشته شده اند از جمله تیترهای مهم دیگر این روزنامه هستند. به صفحات داخلی روزنامه می رویم به خبری در رابطه با گران شدن قیمت بنزین از ساعت ۲۴ فردا شب بر می خوریم که متن کامل این خبر به شرح زیر می باشد؛
از ساعت ۲۴ فردا قیمت بنزین گران خواهد شد و طبق اطلاعیه ای که از جانب دولت صادر شده، قیمت هر لیتر بنزین عادی ۲ ریال و هر لیتر بنزین سوپر ۲ و نیم ریال افزایش خواهد یافت.
 
از ساعت ۲۴ فردا قیمت بنزین گران می‌شود!
 
افزایش قیمت بنزین که از سال قبل آغاز شده است به مدت پنج سال ادامه خواهد یافت‌ و در شروع سال پنجم - ۱۳۶۲- قیمت هر لیتر بنزین عادی ۱۶ ریال و هر لیتر بنزین سوپر ۲۰ ریال خواهد بود. در دومین سال افزایش قیمت که از آغاز هفتم فروردین (ساعت ۱۲ فردا شب) به اجرا گذاشته میشود، قیمت هر لیتر بنزین عادی ۱۰ ریال و هر لیتر بنزین سوپر ۱۲ و نیم ریال خواهد بود.
از ساعت ۲۴ فردا قیمت بنزین گران می‌شود!
خبرنگار ما گزارش میدهد که در اولین سال افزایش قیمت بنزین قرار شد که به هر یک از تاکسی ها، ماهانه مبلغ دو هزار ریال کوپن مجانی داده شود، بدین شرط که در نرخ حمل و نقل مسافر تغییری داده نشود. امسال نیز در شروع دومین سال گرانی بنزین این برنامه مورد تایید قرار گرفته در حالیکه رانندگان تاکسی معتقدند که بعلت افزایش دو ریال مجدد به بنزین، دو هزار ریال ماهانه بایستی به چهار هزار ریال تغییر پیدا کند.
در گزارش خبرنگار ما اضافه شده است که هنوز نظریه قطعی در مورد پرداخت ما به التفاوت قیمت بنزین به رانندگان تاکسی در قبال گرانی مشخص نشده است اما پیش بینی میشود که در روزهای آینده میزان کمک دولت به تاکسی ها برای دومین سال تعیین شود.
 
منبع:دیده بان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی