۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۱۴۸۷۴۰

چه بر بورس گذشت؟

هفته‌ای که بازار سرمایه از سر گذراند دوباره قرمز رنگ بود و این بازار نتوانست حتی یک روز صعودی را تجربه کند.
بورس
بورس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شاخص کل بورس روز یکشنبه و  در نخستین روز کاری در هفته جاری  با ۱۱ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۷۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۸۱ واحد کاهش در رقم ۴۰۱ هزار و ۹۰۸ واحد ایستاد. در این بازار ۲۵۵ هزار معامله به ارزش ۳۵ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال انجام شد.
 
در روز دوشنبه شاخص کل بورس با ۴۰۹۵ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۷۳ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۶۹۸ واحد کاهش در رقم ۴۰۰ هزار و ۲۱۲ واحد ایستاد. ارزش معاملات در روز دوشنبه نسبت به روز یکشنبه کاهشی بود و ۲۳۲هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال انجام شد.
 
شاخص کل بورس در روز سه‌شنبه با ۶۷۶۰ واحد سقوط تا رقم یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن با کاهش ۲۳۰۲ واحدی یک پله سقوط کرد و در رقم ۳۹۷ هزار و ۹۰۹ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۷ هزار معامله انجام شد که ۲۴ هزار و ۹۴۹ میلیارد ریال ارزش داشت که باز هم روندی کاهشی را تجربه کرد.
 
شاخص کل بورس در روز چهارشنبه هم با ۱۱ هزار و ۸۳۱ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲۲۳۳ واحد کاهش یافت و در رقم ۳۹۵ هزار و ۶۷۶ واحد ایستاد. در این بازار ۲۳۵ هزار معامله انجام شد که ۲۴ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال ارزش داشت و کمترین حجم معاملات در هفته جاری بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای