۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۱۲۰۰۱۱

پتروشیمی کرمانشاه صادرکننده نمونه استان شد

پتروشیمی کرمانشاه برای یازدهمین سال متوالی صادرکننده نمونه استان شد.
پتروشیمی کرمانشاه صادرکننده نمونه استان شد
   به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  در مراسمی که با حضور هوشنگ بازوند استاندار، عبدالرضا مصری عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان و فعالان اقتصادی کرمانشاه برگزار شد، از 13 صادرکننده برتر استان که طی یک سال اخیر بیشترین میزان صادرات را به خود اختصاص داده بودند، تجلیل شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم به نقش مهم صادرات در توسعه کشور اشاره کرد وگفت: بالا بردن کیفیت کالا‌های صادراتی می‌تواند نقش مهمی در جذب بازار‌های خارجی داشته باشد.

بازوند افزود: بازار عراق فرصت مناسبی برای کالا‌های ایرانی است که باید از آن بهره برد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در این مراسم گفت:حدود چهل درصد از صادرات کشور از طریق مرز‌های استان کرمانشاه انجام می‌شود.

دارابی خواستار توجه ویژه دولت به پرداخت مشوق‌های صادراتی به تجار همانند سال‌های گذشته شد.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گفت: برای موفقیت بیشتر در زمینه صادرات باید صنایع تبدیلی و صنعت بسته بندی مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم که به مناسبت روز ملی صادرات در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد؛ از مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه به عنوان صادرکننده برتر استانی در سال 1398 تجلیل شد.

همچنین از هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، محسن دارابی رییس سازمان صمت استان، خلیل حیدری مدیرکل گمرک کرمانشاه و همچنین رضا سلیم ساسانی مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه به عنوان حامیان صادرات استان تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی