۱
۷
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۱۶۴۵۴۹

انتصاب مدیرعامل پتروشیمی فن آوران

با حکم دکتر بابک افقهی، حسین رفیق دوست بعنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی فن آوران منصوب گردید.
انتصاب مدیرعامل پتروشیمی فن آوران
به گزارش نفت ما، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با صدور حکمی، حسین رفیق دوست را به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی فن‌آوران منصوب کرد. 
 
در این حکم آمده است:  
 
« نظر به تعهد، تخصص و توانمندی‌های جنابعالی و با توجه به مصوبه شماره ۴۲۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ هیأت مدیره محترم شرکت پتروشیمی فن آوران و مجوز شماره ۲۲۷/۷/۴۰۳/۱۶۱ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶، به موجب این حکم بعنوان «مدیرعامل و نائب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی فن آوران (سهامی عام)» منصوب می‌گردید تا با هماهنگی سایر اعضای هیئت مدیره در جهت تحقق اهداف تبیین شده در چارچوب مفاد اساسنامه شرکت، قانون تجارت و اصلاحیه‌های بعدی آن، میثاق‌نامه ابلاغ شده و با رعایت صرفه و صلاح شرکت انجام وظیفه نمائید.
 امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی در پیشبرد اهداف و سیاست‌های عالیه نظام اسلامی اهتمام ورزید. از خداوند سبحان، توفیق روز افزون برای جنابعالی و همکاران را خواستارم.»
پیش از این محمدجواد بدری، مدیرعاملی شرکت پتروشیمی فن‌آوران را بر عهده داشت.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


محمد روستا
باسلام واحترام
سهام این پتروشیمی بعد از افزایش سرمایه افت شدیدی را تجربه کرد انتظار می رود با بهبود عملکرد بهتر شود .
قاسم
سلام وعرض ادب بسیار انتصاب خوب وبجایی هست خداکنه حق وعدالت را رعایت وطرفدار حقوق ضعفا باشه
خانم خواجوی
با سلام به تمامی پرسنل زحمتکش و فداکار نفت و گاز انشاالله که در سال جدید ریشه فساد و بی عدالتی برچیده شود و هرکس جای خودش انتخاب شود توفیق جنابعالی را هم از خداوند منان در راه توسعه عدالت محوری از خداوند خواستارم
منصور عبدالکریم زاده
ب نام خدا با سلام و احترام ضمن خسته نباشید و درود بر میران محترم صنعت نفت خصوصا پتروشیمی فن آوران اينجانب ۳۹ سال در عملیات شرکت زحمت کشیده و بازنشست شده‌ام تک فرزند ذکوری دارم متاهل ۲۵ سال سن لیسانس حسابداری خدمت ۲ سال سربازی هم اکنون خود و عیالش هر دو معاش زندگی‌شان با بنده می باشد از مدیران و معاونین محترم و فهیم آن پتروشیمی ب دلیل بازنشستگی و مریضی و ب علت اینکه غیر از خدا کسی را نمی شناسم محبت کرده و ب اين حقیر کمکی نمایند تا چنانچه زنده ماندم )در حاضر هم)همیشه دعا گوی شما باشم. خداوند یار و یاور شما و خانواده محترمتان باشد. شماره پرسنلی ۶۶۲۵۱۶. ۰۹۰۲۴۷۲۸۴۸۴
از کدام تعهد و تخصص حرف می زنید، بگوئید ما هم بدانیم.
ana75
عموجان تبریک 🌹
شاهین
مافیا فوتبال سرمایه مفتی در این هلدینگ پیدا کردند و باید به بادس بدهند یک مشت مفت خور بی تربیت به اسم فوتبالیست پرورش بدن .
نمی‌دونم دولت چرا برای نظر ملت و بدبختانه سهامدار ارزشی قایل نیست این همه اعتراض چرا آقای رییس جمهور. ......
ما راضی نیستیم سهاممانن خرج فوتبالی که فقط ضرر میده و جیب. عده ای پر میکند شود