۳
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۱۵۵۹۷۷

 ماجرای فساد ۹۶ میلیون یورویی تامین کاتالیست در پتروشیمی مارون چیست؟+عکس

شرکتی به نام سکاف با دریافت پیش پرداخت ۷۸میلیون یورویی برای تحویل کاتالیست به واحد الفین ‎پتروشیمی مارون ، حالا بعد از گذشت ۳سال نه تنها ‎کاتالیست را تحویل نداده بلکه حاضر به برگرداندن یوروهای دریافتی نیز نیست!
 نفت ما در توئیتی نوشت: ماجرای ‎فساد ۹۶ میلیون یورویی در پتروشیمی مارون چیست؟! شرکتی به نام سکاف با دریافت پیش پرداخت ۷۸میلیون یورویی برای تحویل کاتالیست به واحد الفین ‎پتروشیمی مارون ، حالا بعد از گذشت ۳سال نه تنها ‎کاتالیست را تحویل نداده بلکه حاضر به برگرداندن یوروهای دریافتی نیز نیست!
شرکت ‎سکاف چندین خودرو و ملک در رهن گذاشته است! آیا دریافت برگ سبز خودرو و سند ملک به عنوان ضمانت نامه قانونی است؟!ارتباط پرونده کاتالیست و آتش سوزی کمپرسور به زودی منتشر خواهد شد. آمادگی داریم اسناد فوق را در اختیار ‎نهادهای نظارتی قرار دهیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


فرزانه
خصوصی سازی متاسفانه صنعت نفت و پتروشیمی را به شدت تضعیف کرده است .
دست به نکته مهمی گذاشته اید
جبار
یاعلی نشان بدهید که رسانه سالمی هستید واینکه رفیق باند امرایی هستین صحت ندارد ومنتظر شکایت مارون نباشید... نشان بدهید که حق التعریفی ازنفت ما قبلا از امرایی و... نگرفتیم والان هم حق السکوت نمی‌خواهید....
ایرانی
از نهادهای نظارتی تقاضا می شود اموال مدیران عامل و مدیران میانی و رییسهای این شرکت در تمامی واحدها ی این شرکت در چند سال گذشته تاکنون را بررسی کنند،تا خیلی از موارد شفاف و معلوم شود ...همچنین تعداد و ارتباط کسانی که در این شرکت به صورت مستقیم و غیر مستقیم استخدام کرده اندو قراردادهایی که بسته شده و خریدهایی که انجام شده است...یا علی