کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت و گوی اختصاصی “نفت ما” با مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر مطرح شد:

تضمین رشد سودآوری پتروشیمی امیرکبیر با تامین خوراک پایدار+فیلم

31 ارديبهشت 1402 ساعت 11:38

صادقی تصریح کرد:با اجرایی شدن قرار داد توسعه میدان در حوزه بالادستی به منظور تامین خوراک پایدار جزییات توسعه میدان به زودی در قرارداد مشخص خواهد شد و پتروشیمی امیرکبیر به طور جدی برای توسعه میدان وارد فاز عملیاتی و اجرا خواهیم شد.


سعید صادقی مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در خصوص جزئیات امضا تفاهمنامه با مناطق نفتخیز جنوب گفت:پتروشیمی امیرکبیر به عنوان ششمین واحد الفینی ،متنوع ترین محصولات پلیمری را در کشور و منطقه تولید می کند و برخی از این گرید ها در دنیا به نام امیرکبیر شناخته می شوند و این مزیت رقابتی پتروشیمی امیرکبیر است اما در کنار این مزیت مخاطراتی نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: از اصلی ترین مخاطراتی که در تقدیر مجموعه امیر کبیر وجود دارد و باید راهکاری برایش پیدا میکردیم تامین خوراک پایدار این مجموعه است و امروز با همت مناطق نفتخیز جنوب این تفاهمنامه به منظور تامین خوراک پایدار امضا شد و امید داریم با اجرایی شدن این تفاهمنامه به یک خوراک پایدار برسیم .
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تاکید بر تامین خوراک پایدار و رشد سودآوری در پتروشیمی امیرکبیر تصریح کرد:با اجرایی شدن قرار داد توسعه میدان در حوزه بالادستی به منظور تامین خوراک پایدار جزییات توسعه میدان به زودی در قرارداد مشخص خواهد شد و پتروشیمی امیرکبیر به طور جدی برای توسعه میدان وارد فاز عملیاتی و اجرا خواهیم شد.
وی در پایان با تاکید بر تحقق رشد تولید در پتروشیمی امیر کبیر خاطرنشان کرد: با توسعه میدان و تامین خوراک پایدار به زودی طی سالهای آتی شاهد عملیاتی شدن رشد تولید در پتروشیمی امیرکبیر خواهیم بود.


کد مطلب: 155240

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/video/155240/تضمین-رشد-سودآوری-پتروشیمی-امیرکبیر-تامین-خوراک-پایدار-فیلم

نفت ما
  https://www.naftema.com