کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

29 فروردين 1403 ساعت 11:52

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،فرمانده انتظامی استان هرمزگان از توقیف ۲دستگاه کامیون تانکر و۸ دستگاه نیسان با ۷۸هزار لیتر سوخت قاچاق در استان خبر داد.
  سردار علی‌اکبر جاویدان اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان سوخت و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران انتظامی شهرستان های خمیر و میناب در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای چندین عملیات پلیسی در سطح حوزه استحفاظی 2 دستگاه کامیون نفتکش و 8 دستگاه خودروی نیسان حامل سوخت را توقیف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از خودروهای توقیفی جمعا 78هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه 10 متهم را دستگیر کردند.
این مقام ارشد انتظامی استان ارزش این محموله های قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، 16میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: سوخت های مکشوفه به شرکت پخش و فرآورده های نفتی شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


کد مطلب: 164374

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/164374/کشف-۷۸-هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-هرمزگان

نفت ما
  https://www.naftema.com