کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید مدیرعامل جدید شرکت صنایع تجهیزات نفت از شرکتهای دانش بنیان تابعه

3 آبان 1402 ساعت 8:53

در این بازدید مدیران عامل شرکتهای موصوف، توضیحاتی در خصوص تولیدات و دستاوردهای شرکتهای متبوع خود در حوزه ساخت داخل به مهندس ناصری و هیات همراه ارائه کردند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در راستای اعتلای شرکت های دانش بنیان ، مهندس عباس ناصری مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت (PEIC) که از مدیران خوش نام نفت است و در سوابق خود عهده دار معاونت ساخت داخل وزارت نفت و از متولیان امر بومی سازی و مسئول راه اندازی سامانه AVL نیز بوده است، به همراه مهندس پوررستمی رئیس هیات مدیره و آیت اله حیدری عضو هیات مدیره ، معاونین و مدیران ستادی از مجتمع های شركت گسترش شيرسازي تهران سوفا و شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو) در شمس آباد تهران بازدید نمودند.


در این بازدید مدیران عامل شرکتهای موصوف، توضیحاتی در خصوص تولیدات و دستاوردهای شرکتهای متبوع خود در حوزه ساخت داخل به مهندس ناصری و هیات همراه ارائه کردند.
 مدیرعامل جدید شرکت صنایع تجهیزات نفت در جلسات جداگانه ای با مدیران عامل و مدیران شركت گسترش شيرسازي تهران سوفا و شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی (وتکو)، از نزدیک مسائل مربوط به این دو شرکت را بررسی کرده و در پایان راه کارهای مطلوب جهت توسعه کسب و کار این شرکتها را ارائه نمودند.


شایان ذکر است که شرکت صنایع تجهیزات نفت به عنوان یکی از شرکتهای مادر تخصصی تابعه شرکت سرمایه‌گذاری اهداف در سال ۱۳۷۰ تاسیس شد و در حال حاضر مشتمل بر چهار شرکت دانش بنیان تولیدی تابعه در زمینه تولید انواع شیرهای صنعتی ، تجهیزات سرچاهی و اتصالات فولادی فعالیت می نماید و با
بهره گیری از متخصصین مجرب و استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا تلاش می نماید تا جایگاه نخست در تولید محصولات مورد نیاز صنایع نفت،گاز،پتروشیمی و پالایشگاه و نیرو را حفظ نماید.

  کلیه شرکت‌های تابعه در فهرست تأمین‌کنندگان مجاز (AVL) تمامی شرکت‌های مهم نفت، گاز و پتروشیمی قرار دارند. شرکت گسترش شیرسازی تهران سوفا با ظرفیت اسمی سالانه ۵۰۰۰ تن دست اندرکار ساخت و تامین انواع شیر آلات و تجهیزات نفت ، گاز و پتروشیمی در اندازه های مختلف و طیف متنوع آلیاژی بوده است.
شرکت فناوری تجهیزات سرچاهی( وتکو)، نیز تولیدکننده انواع تجهیزات سرچاهی X Mass Tree Wellhead و انواع شیرآلات در کلاس فشاری۵۰۰۰  تا ۱۵۰۰۰ مطابق با استاندارد API 6A و استانداردهای مورد تأیید شرکت ملی نفت ایران در کشور است.

  



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


کد مطلب: 160000

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/160000/بازدید-مدیرعامل-جدید-شرکت-صنایع-تجهیزات-نفت-شرکتهای-دانش-بنیان-تابعه

نفت ما
  https://www.naftema.com