کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل بانک رفاه برای سالروز آزادسازی خرمشهر

3 خرداد 1402 ساعت 6:46

دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن "سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی" را تبریک گفت.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،متن پیام به این شرح است: 
بیش از چهار دهه از حماسه تاریخی فتح شهر آتش و خون و قیام، خرمشهر می گذرد. شهری که با وجود دفاع شجاعانه مردم و نیروهای نظامی در اولین روزهای دفاع مقدس به اشغال دشمن درآمد، سرانجام پس از 578 روز آزاد شد و طعم شیرین پیروزی را به کام مردم نشاند.
فتح خرمشهر یکی از مهم ترین رخدادهای دفاع مقدس بود که سرنوشت و ماهیت جنگ را تغییر داد. نیروهای مردمی درکنار نیروهای نظامی کشور با حداقل امکانات و تنها با نیروی صبر و ایمان و برای دفاع از ارزش های اسلامی و سرزمین ایران، ایستادگی کردند و موفق شدند حماسه ای بیافرینند که برای همیشه بر صفحات تاریخ این مرز و بوم ثبت شده است.
حماسه سوم خرداد، یاد آور این نکته مهم و تاریخی است که استقلال، امنیت و آزادی امروز کشور، مرهون رشادت ها و جانفشانی مردان بزرگی است که با ایثار جان خویش برای همیشه این کشور را از خطرات بیمه کردند.
در این روز بزرگ و فرخنده یاد و خاطرات بزرگ مردانی را که با رشادت های خود حماسه فتح خرمشهر را رقم زدند، گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم با خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، در مسیر آبادانی و توسعه هر چه بیشتر کشور -که از اهداف والای شهدای دفاع مقدس بود- گام برداریم.
اسماعیل للـه‌گانی


کد مطلب: 155345

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/news/155345/پیام-مدیرعامل-بانک-رفاه-سالروز-آزادسازی-خرمشهر

نفت ما
  https://www.naftema.com