۴
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۱۵۴۳۰۰
رییس واحد آتش نشانی شرکت نفت سپاهان در گفت و گو با "نفت ما" مطرح کرد:

ثبت ۱/۷ میلیون نفرساعت کار بدون حادثه در پروژه های توسعه ای نفت سپاهان + فیلم

در سه پروژه توسعه ای در دست ساخت، تاکنون یک میلیون و ۷۳۲ هزار نفر ساعت کار بدون حادثه را ثبت کردیم و از ابتدای ساخت این پروژه ها، خوشبختانه حادثه منجر به از دست رفتن روز کاری نداشتیم
فایل ویدیو
«سیدجواد حسینی» رییس واحد آتش نشانی شرکت نفت سپاهان در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"، در خصوص فعالیت این واحد اظهار داشت: تعداد 20 نفر به صورت چهار شیفت در هر شیفت 5 نفره در واحد آتش نشانی نفت سپاهان مشغول خدمت هستند. همچنین این واحد دارای دو ماشین سنگین اطفائیه شامل ماشینهای آب و کف است که هم امکان استفاده از آب و هم فوم را دارد. واحد آتش نشانی نفت سپاهان مجهز به یک دستگاه آمبولانس و یک ماشین پیشرو است.
رییس واحد آتش نشانی نفت سپاهان در مورد برنامه های این واحد برای حفظ آمادگی در شرایط بحرانی گفت: برنامه های واحد آتش نشانی، برنامه ریزی بر روی سه اصل آمادگی جسمانی، آمادگی عملیاتی و آمادگی فنی می باشد. در مورد آمادگی جسمانی، باشگاه ورزشی را تجهیز کردیم که پرسنل واحدمان، برنامه ورزشی مدونی دارند. همچنین جهت آمادگی عملیاتی، انجام مانورها و تمرینات برنامه ریزی شده را داریم. در خصوص ارتقای دانش فنی برنامه مدون و کامل آموزش و استانداردهای مربوطه را اجرا می کنیم و بعضاَ از آموزشهای برون سازمانی هم استفاده می کنیم.
رییس واحد آتش نشانی نفت سپاهان در مورد ملاحظات ایمنی و تعداد نفرساعت کار بدون حادثه در پروژه های توسعه ای شرکت گفت: در سه پروژه توسعه ای در دست ساخت، تاکنون یک میلیون و 732 هزار نفر ساعت کار بدون حادثه را ثبت کردیم و از ابتدای ساخت این پروژه ها، خوشبختانه حادثه منجر به از دست رفتن روز کاری نداشتیم و امیدواریم در ادامه پروژه ها با همین روند پیش برویم و کار را بدون حادثه به اتمام برسانیم.
حسینی در مورد انجام معاینات طب کار پرسنل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه واحد بهداشت در کنار واحدهای ایمنی و محیط زیست، از واحدهای زیرمجموعه مدیریت HSE است، افزود: در واحد بهداشت، بهداری مجهزی در پالایشگاه داریم که پزشک همیشه به همراه 4 نفر پزشکیار (یک نفر در هر شیفت کاری) که تکنسین فوریتهای پزشکی است، حضور دارد. در بخش بهداشت برنامه ریزی برای معاینات طب کار و دوره ای را به صورت سالانه و بر اساس نتایج این معاینات در دوره های زمانی کوتاه مدت سه ماهه و شش ماهه برای پرسنل در دستور کار داریم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سلام موفق باشید و در پناه خداوند به اهداف بلند تری برسید شما فرد لایقی هستید موفق وپیروز باشید