کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ورود نهادهای نظارتی به پرونده فساد در شرکت نفت جنوب

26 تير 1397 ساعت 13:14

در پی افشاگری های "نفت ما" در خصوص وجود فساد سیستماتیک در شرکت نفتی در جنوب در خصوص خرید های LP و ماده ٢٩ ، از این شرکت خبر می رسد که دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات به این پرونده ها به شکلی جدی ورود کرده اند.


به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، رسانه حقیقت طلب "نفت ما" در این راه فشارها و سختی های زیادی را متحمل شد و طی این مدت از جبهه های مختلف مورد هجمه و توهین و افترا قرار گرفت اما تا روشن شدن موضوع  ذره ای از رسالت حرفه ای خود کوتاه نیامد و در این مسیر  تهدید ها را به جان خرید.
"نفت ما " از این پس نیز در مبارزه با فساد پیش قدم خواهد بود و به محض یقین از وجود فساد در سایر شرکت ها با قدرت به وظیفه اطلاع رسانی خود ادامه خواهد داد.   بی‌تردید مبارزه با فساد کار آسانی نیست؛ پیشگیری از این بیماری و مقابله با آن نیازمند عزم جدی و همه‌جانبه مسوولان و مردمی است که در نهایت، هزینه فساد را می‌پردازند. 
اما از منظر ارتباطات، بخشی از این ماموریت را می‌توان به رسانه‌ها محول کرد.

"نفت ما" به عنوان رسانه مستقل و حقیقت طلب همواره تلاش کرده‌ تا عملکرد شرکت ها و مدیران را پایش کند و موارد تخلف از قانون و سوءمدیریت را گزارش دهد و خانواده بزرگ صنعت نفت را از فعالیت‌های غیرقانونی کسانی که سکان مدیریت را در دست دارند، آگاه سازد.
همانطور که رهبری هم در سخنان خود اشاره داشتند :با مفسدین برخورد سخت بشود تا مردم احساس امنیت کنند.برخورد با مفسد اقتصادی موجب امنیت اقتصادی است برای غیر مفسد.      


کد مطلب: 90553

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/90553/ورود-نهادهای-نظارتی-پرونده-فساد-شرکت-نفت-جنوب

نفت ما
  https://www.naftema.com