کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه وارده به " نفت ما " ؛

نارضایتی خانواده صنعت نفت از بیمارستان نفت

8 تير 1395 ساعت 12:03

علیرغم وجود اشکالات متعدد در عملکرد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و نارضایتی خانواده صنعت نفت از عملکرد برخی بخشهای زیرمجموعه این سازمان، همچنان نه تنها این اشکالات باقیست، بلکه روز به روز بر میزان این نارضایتی ها هم افزوده می شود.


به گزارش نفت ما ،  خدمات ارائه شده به بیماران و خانواده صنعت نفت در بیمارستان مرکزی نفت و همچنین درمانگاههای دیگر مجموعه در تهران و همچنین مراکز بیمارستانی و درمانی در شهرهای دیگر و مناطف نفتخیز، از سطح مطلوبی برخوردار نیست و علیرغم برخی اقدامات مثبت، اغلب کارکنان صنعت نفت معتقدند خدمات ارائه شده به آنها طی سالیان اخیر از نظر کیفی بسیار افت کرده است و همین امر این گلایه را ایجاد کرده که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نظارت مناسبی بر عملکرد زیرمجموعه های خود بویژه در بیمارستان مرکزی نفت که مراجعان از آن انتظار بیشتری دارند، ندارد. در همین راستا یکی از مخاطبان " نفت ما "  که از خانواده صنعت نفت است، گلایه های خود از بخش دندانپزشکی بیمارستان مرکزی نفت را به طور مکتوب برای ما ارسال کرده و خواستار پاسخ قانع کننده از سوی مسوولان مربوطه شده است. در نامه این عضو خانواده صنعت نفت که نامش نزد ما محفوظ است می خوانیم : "نزدیک یک ماه پیش برای درمان ریشه یکی از دندانهایم به بیمارستان نفت مراجعه کردم که بعد از عصب کشی و تراشیدن دندان و حتی قالبگیری وقتی برای قرار دادن روکش ساخته شده به دکتر .... (نام پزشک مربوطه محفوظ است) دندانپزشک کلینیک بیمارستان نفت مراجعه کردم ایشان فرمودند که باید دندان کناری هم عصب کشی شود بعد دو دندان باهم روکش شوند! طی یک هفته دندان مذکور را به چند دندان پزشک از جمله پزشکان خود صنعت نفت نشان دادم و همه گفتند این دو دندان هیچ ربطی به هم ندارند و می توان همان یکی را روکش کرد، بعد از چند بار طی مسافت و رفت و آمد به بیمارستان،جناب دکتر .... در کمال ناباوری فرمودند که اصلا این دندان قابل روکش نیست و باید کشیده شود! و در جواب اعتراض من که چرا روز اول نگفتید؟ و حالا من با این دندان نصفه و پانسمان شده چه کار کنم با برخوردی تند و بی ادبانه گفتند که سوال تکراری نکن! برو پولتو پس بگیر! و جالبتر اینکه رییس بخش دندانپزشکی بیمارستان در پاسخ اعتراض من فرمودند "این دندان به درد نمیخورد برو بکشش یا همینجوری ولش کن!!!!" و سوال من این است که دندان پانسمان شده را چطوری ول کنم؟! و در نهایت بعد از یک ماه رفت و آمد، یک بیمار را با دندان عصب کشی شده خالی شده پانسمان شده رها کردند بی هیچ احساس مسوولیتی! میدانم که نه از سازمان بهداشت و درمان نفت می توان انتظاری داشت و نه از وزارت فخیمه ای چوننفت دیگر توقع نظارت می توان داشت. اما سکوت را بدترین خیانت ممکن به خانواده نفت میدانم. لذا عاجزانه خواهشمندم این بی مبالاتی و بی مسؤولیتی دکتر ... را به گوش همگان برسانید تا شاید بقیه اشتباه من را مرتکب نشوند و برای درمان درد هایشان به بیمارستان و کلینیک دندانپزشکی نفت مراجعه نکنند." شایان ذکر است نام و مشخصات بیمار مربوطه و همچنین پزشک موردنظر  محفوظ است.


کد مطلب: 45043

آدرس مطلب :
https://www.naftema.com/report/45043/نارضایتی-خانواده-صنعت-نفت-بیمارستان

نفت ما
  https://www.naftema.com