۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۱۶۴۶۳۴
بررسی وضعیت بورسی پلی پروپیلن جم؛

افزایش ۲۸ درصدی سود جم پیلن 

فروش پتروشیمی جم‌پیلن تحت تاثیر تعطیلات فروردین ماه بوده است. در مجموع ۷۵۶ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به ماه مشابه در سال ۱۴۰۲، ۳۵% افزایش داشته است.
افزایش ۲۸ درصدی سود جم پیلن 
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما"،شرکت پلی پروپیلن جم در عملکرد 12 ماهه توانسته است به ازای هر سهم 2,705 تومان محقق کند. این سهم در دو فصل ابتدایی به ترتیب 806 ، 808 تومان و در فصل سوم و چهارم، تحت تاثیر توقف ناشی از اورهال ۴۵ روزه، به ترتیب 447  و ۶۴۳ تومان به ازای هر سهم، در گزارش کدال خود منتشر کرده است. جم پیلن سود سال جاری رشد 28% نسبت به سال قبل را  نشان می دهد.
فروش پتروشیمی جم‌پیلن تحت تاثیر تعطیلات فروردین ماه بوده است. در مجموع 756 میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به ماه مشابه در سال 1402، 35% افزایش داشته است.
مقدار تولید شرکت پتروشیمی جم پیلن نسبت به ماه مشابه در سال گذشته با افت 2% همراه بوده است و فروش مقداری شرکت با افزایش 5% همراه بوده است که حاکی از عملکرد مناسب شرکت در بازار می باشد.
در پایان می توان اشاره کرد نرخ فروش محصولات شرکت، نسبت به مدت مشابه با رشد 28 % در این ماه همراه بوده است. رقابت برروی پلی پروپیلن شرکت  جم در فروردین ماه مشابه فروردین ماه گذشته حوالی 15% بوده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی