۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۹۰۵۵۳

ورود نهادهای نظارتی به پرونده فساد در شرکت نفت جنوب

در پی افشاگری های "نفت ما" در خصوص وجود فساد سیستماتیک در شرکت نفتی در جنوب در خصوص خرید های LP و ماده ٢٩ ، از این شرکت خبر می رسد که دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور و وزارت اطلاعات به این پرونده ها به شکلی جدی ورود کرده اند.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، رسانه حقیقت طلب "نفت ما" در این راه فشارها و سختی های زیادی را متحمل شد و طی این مدت از جبهه های مختلف مورد هجمه و توهین و افترا قرار گرفت اما تا روشن شدن موضوع  ذره ای از رسالت حرفه ای خود کوتاه نیامد و در این مسیر  تهدید ها را به جان خرید.
"نفت ما " از این پس نیز در مبارزه با فساد پیش قدم خواهد بود و به محض یقین از وجود فساد در سایر شرکت ها با قدرت به وظیفه اطلاع رسانی خود ادامه خواهد داد.   بی‌تردید مبارزه با فساد کار آسانی نیست؛ پیشگیری از این بیماری و مقابله با آن نیازمند عزم جدی و همه‌جانبه مسوولان و مردمی است که در نهایت، هزینه فساد را می‌پردازند. 
اما از منظر ارتباطات، بخشی از این ماموریت را می‌توان به رسانه‌ها محول کرد.

"نفت ما" به عنوان رسانه مستقل و حقیقت طلب همواره تلاش کرده‌ تا عملکرد شرکت ها و مدیران را پایش کند و موارد تخلف از قانون و سوءمدیریت را گزارش دهد و خانواده بزرگ صنعت نفت را از فعالیت‌های غیرقانونی کسانی که سکان مدیریت را در دست دارند، آگاه سازد.
همانطور که رهبری هم در سخنان خود اشاره داشتند :با مفسدین برخورد سخت بشود تا مردم احساس امنیت کنند.برخورد با مفسد اقتصادی موجب امنیت اقتصادی است برای غیر مفسد.      
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی